  • Data: 2019-03-15 21:28:50
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-15 o 19:38, dantes pisze:

    > NTG.
    >
    > KiCad'a używasz pod Linux'em czy Windows'em.

    Windows.
    Używasz to na razie dużo powiedziane.
    Spodobały mi się filmiki o interaktywnym routerze i o automatycznym
    wyrównywaniu długości ścieżek i dlatego przymierzam się (powoli) aby się
    przenieść do KiCada ze starego Protela (z 97r).
    Ale pewnych rzeczy, które w Protelu były już wtedy KiCad jeszcze nie ma
    i widzę, że trochę będzie mi to przeszkadzać.
    Coś za coś. Aktualnie powoli definiuję sobie swoje biblioteki.
    P.G.