  • Data: 2019-03-15 22:09:12
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 marca 2019 18:45:30 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Jak na razie to wydaje mi się, że mam większą kontrolę na telefonem niż
    > komputerem - jeszcze nigdy nie zainstalowałem żadnej apki :)

    To po co w ogóle masz słuchawkę z androidem?
    Chyba że nie instalujesz, ale używasz jednak preinstalowanych apek.
    Inaczej polecam raczej nokię jakąś, osobiście wolę klawisze telefonu od pykania po
    ekranie. I zdjęcie też się da zrobić.
    Hmm, to jak nie możesz instalować (brak konta google play) to i aktualizować
    preinstalowanych raczej też nie możesz, kiszka nieco.