  • Data: 2019-03-16 13:48:30
    Temat: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-16 o 00:33, dantes pisze:

    > Pamiętam czasy jak elementy 3D
    > robiłem w Wings 3D... .

    Na razie nie wiem po co w ogóle 3D. Ja nigdy nie potrzebowałem (nie
    projektuję telefonów komórkowych).

    > A co do bibliotek to ta jest ciekawa:
    > http://smisioto.no-ip.org/elettronica/kicad/kicad-en
    .htm

    Jak się rok temu zaczynałem interesować KiCadem to ją widziałem i na
    razie na tym się moje zainteresowanie nią skończyło. Jak dojdę do tego,
    że moje footprinty muszą mieć 3D to wtedy będę się rozglądał, za
    źródłami 3D, bo FreeCAD jest u mnie dopiero w planach - jeszcze nigdy
    nie zainstalowałem. Mój plan na dzisiejszą sobotę był, że zacznę czytać
    manual FreeCADa (0.18 lada dzień).
    P.G.