  • 1. Data: 2013-10-08 09:18:57
    Temat: Baski sypnely orzechami
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    Jak w temacie. Zaobserwowane dzis rano.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2013-10-08 09:22:12
    Temat: Re: Baski sypnely orzechami
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 09:18:57 UTC+2 użytkownik Marek Kowalczyk
    (chess_m) napisał:
    > Jak w temacie. Zaobserwowane dzis rano.

    U mnie wczoraj dało się zauważyć.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-10-08 09:38:41
    Od: luc <b...@g...de>

    ATSD - będzie nowy właściciel, to orzechy się skończą?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rosnie-kolejka-chetn
    ych-po-BGZ-2955546.html

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-10-08 13:31:57
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 09:38:41 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > ATSD - będzie nowy właściciel, to orzechy się skończą?

    Nic co dobre nie trwa wiecznie.
    Dopóki sypia konto bedzie zyc...
    --
    pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2013-10-08 14:22:11
    Od: Zibo <z...@g...com>

    (chess_m) napisał:
    > Jak w temacie. Zaobserwowane dzis rano.
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Marek

    Komuś udało się dostać premię bez zakładania konta lokacyjnego (tudzież innych
    warunków) ?

  • 6. Data: 2013-10-08 19:19:48
    Od: luq <l...@o...nospam.pl>

    > Komuś udało się dostać premię bez zakładania konta lokacyjnego (tudzież innych
    warunków) ?

    w poprzednim m-c dostałem premię - w tym myślałem że się spóźniają,
    ale chyba się uszczelniły wiewióry i trzeba będzie się z nimi pożegnać

  • 7. Data: 2013-10-08 20:23:14
    Od: Serg <m...@p...fm>

    "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com> Wrote in
    message: