  • 1. Data: 2013-10-08 13:08:03
    Temat: w Biedronce można już zapłacić telefonem
    Od: woobe <w...@g...com>

    Cześć,
    Biedronka się nie przyznaje, ale płacić już można:
    http://prnews.pl/hydepark/ruszyy-patnosci-mobilne-w-
    biedronce-2956627

  • 2. Data: 2013-10-08 13:17:43
    Temat: Re: w Biedronce można już zapłacić telefonem
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 8 października 2013 13:08:03 UTC+2 użytkownik woobe napisał:
    > Cześć,
    >
    > Biedronka się nie przyznaje, ale płacić już można:
    >
    > http://prnews.pl/hydepark/ruszyy-patnosci-mobilne-w-
    biedronce-2956627

    Taa, juz pedze...

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2013-10-08 18:57:14
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witaj ls!

    W dniu 8 października 2013 (wtorek) o godzinie 18:55:48 napisano:

    biedronce-2956627

    > Taa, juz pedze...

    a ja tam nie pogardzę, w przydomowych sklepikach muszę za 10 zeta
    natrzaskać zakupów aby zapłacić kartą, więc ja tam nie narzekam
    nawet już dzisiaj stestowałem i poszło sprawnie

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin "lolekanabolek"

  • 4. Data: 2013-10-09 14:45:44
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

> [...]
    > Cześć,
    >
    > Biedronka się nie przyznaje, ale płacić już można:

    To ja proszę o instrukcję dokładną (jak krowie na rowie), jak rozpocząć taką
    płatność?

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 5. Data: 2013-10-10 10:04:27
    Od: woobe <w...@g...com>

    > To ja proszę o instrukcję dokładną (jak krowie na rowie), jak rozpocząć taką
    płatność?

    Ściągasz apkę PeoPay, zakładasz konto (czyli postępujesz zgodnie z instrukcjami na
    ekranie) i doładowujesz konto (bo to pre-paid). Idziesz do Biedronki, przy kasie
    informujesz, że płacisz telefonem. Pokazujesz kasjerce wygenerowany numer, ona
    wpisuje go do kasy, na telefonie wyświetla ci się kwota transakcji i prośba o PIN.
    Podajesz PIN i gotowe.
    W zasadzie tak samo jak w IKO.

  • 6. Data: 2013-10-10 13:30:57
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 10:04:27 UTC+2 użytkownik woobe napisał:
> [...]

    wpisuje go do kasy, na telefonie wyświetla ci się kwota transakcji i prośba o PIN.

    To ja już byłam w Biedronce. We Wrocku jeszcze nie działa, ale kasjerka poinformawała
    mnie, że będą ulotki a wcześniej muszę iść do mojego banku i z bankiem to załatwić.
    Ten PIN podaje się na klawiaturze modemu sklepowego czy na ucho kasjerce?

    > W zasadzie tak samo jak w IKO.
    No, nie płaciłam jeszcze.
    Wielkie thx:xD

  • 7. Data: 2013-10-10 14:07:39
    Od: woobe <w...@g...com>

    > To ja już byłam w Biedronce. We Wrocku jeszcze nie działa, ale kasjerka
    poinformawała mnie, że będą ulotki a wcześniej muszę iść do mojego banku i z bankiem
    to załatwić.

    Nie musisz. PeoPay założysz sobie przecież zdalnie - można pobrać z Google Play.

    > Ten PIN podaje się na klawiaturze modemu sklepowego czy na ucho kasjerce?

    Ja pokazałem kasjerce pulpit telefonu z kodem, ona wpisała kod w ten swój monitorek.
    U mnie na telefonie wyświetliła się prośba o PIN i już.

  • 8. Data: 2013-10-10 14:17:27
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 14:07:39 UTC+2 użytkownik woobe napisał:
> [...]
    > Ja pokazałem kasjerce pulpit telefonu z kodem, ona wpisała kod w ten swój
    monitorek. U mnie na telefonie wyświetliła się prośba o PIN i już.

    Uff! Nawet nie wiesz, jak mi pomogłeś :) THx :)
    Dożyłam tego wieku, gdy nowe rzeczy b. stresują. A teraz czuję się tsk , jakbym
    połowę już znała.
    Duża buźka dla Ciebie :xD

  • 9. Data: 2013-10-10 14:19:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-10 14:07, woobe pisze:

> [...]
    >>

    > Ja pokazałem kasjerce pulpit telefonu z kodem, ona wpisała kod w ten swój
    monitorek. U mnie na telefonie wyświetliła się prośba o PIN i już.

    Jednak to więcej czasu zajmuje niż zapłacenie kartą.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-10-10 19:56:34
    Od: W <w...@w...pl>

    woobe wystukał, co następuje:

> [...]
    > kasjerce wygenerowany numer, ona wpisuje go do kasy, na telefonie
    > wyświetla ci się kwota transakcji i prośba o PIN. Podajesz PIN i

    Czy są jakieś plany, żeby to obsługiwało więcej banków i nie wymagało
    zakładania dodatkowego subkonta? (jakby nie patrzeć mocno niewygodne a
    często pieniądze po prostu przepadają...)