  • 1. Data: 2013-10-04 22:46:00
    Temat: Będzie można wyłączyć zbliżeniówki
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wychodzi na to, że jednak do końca się nie przyjęło ;)

    <http://www.polskieradio.pl/42/259/Artykul/945357,Re
    wolucja-w-kartach-
    zblizeniowych-Bedzie-mozna-je-wylaczyc>

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-10-04 23:09:26
    Temat: Re: Będzie można wyłączyć zbliżeniówki
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-04 22:46, xbartx pisze:

    > Wychodzi na to, że jednak do końca się nie przyjęło ;)
    >
    > <http://www.polskieradio.pl/42/259/Artykul/945357,Re
    wolucja-w-kartach-
    > zblizeniowych-Bedzie-mozna-je-wylaczyc>

    Zablokowanie zbliżeniówki w mBanku działa.
    Zbliżeniowo-transakcje są odrzucane.

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-10-04 23:55:54
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 04 Oct 2013 23:09:26 +0200, animka napisał(a):

    > Zablokowanie zbliżeniówki w mBanku działa.
    > Zbliżeniowo-transakcje są odrzucane.

    Według tego, co tutaj na grupie pisano, blokada transakcji zbliżeniowych
    kartami mBanku nie polega na blokadzie funkcji zbliżeniowej, lecz na
    blokadzie transakcji on-line.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2013-10-05 00:31:41
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2013-10-04 23:55, Chris94 pisze:
    > Według tego, co tutaj na grupie pisano, blokada transakcji zbliżeniowych
    > kartami mBanku nie polega na blokadzie funkcji zbliżeniowej, lecz na
    > blokadzie transakcji on-line.

    Off-line.

  • 5. Data: 2013-10-05 01:17:00
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 05 Oct 2013 00:31:41 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Off-line.

    Faktycznie, dzięki za poprawienie!

  • 6. Data: 2013-10-05 09:08:09
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 5 Oct 2013 01:17:00 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Faktycznie, dzięki za poprawienie!

    no tak, ale jaki ma sens blokowanie transakcji off-line ?
    samemu sobie utrudniać funkcjonowanie ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index4.php

  • 7. Data: 2013-10-05 10:33:20
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 05-10-2013 09:08, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > no tak, ale jaki ma sens blokowanie transakcji off-line ?
    > samemu sobie utrudniać funkcjonowanie ?

    taki żeby nie zrobić debetu - szczególnie na kradzionej karcie (były już
    przypadki zrobienia debetu na blisko 5k)
    gdyby była możliwość włączyłbym taka opcję, na zbliżeniówce zawsze mam
    stan około 0 jak potrzebuje doładowuję online

  • 8. Data: 2013-10-05 12:14:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Off-line.

    Taa, ciekawe jak.

    Mam taka karte, i powiedzmy ze offline mi sie podoba.
    Ale ukradli, wiec ja czym przedzej zastrzegam.

    Jak myslicie - czy zlodziej bedzie taki glupi zeby skorzystac z
    urzadzenia sprawdzajacego on-line ?

    J.

  • 9. Data: 2013-10-05 16:30:07
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2013-10-05 12:14, J.F. pisze:
    > Jak myslicie - czy zlodziej bedzie taki glupi zeby skorzystac z
    > urzadzenia sprawdzajacego on-line ?

    Myślę, że w zdecydowanej większości przypadków będzie miał to gdzieś
    (lub nie będzie rozróżniał) i poleci na żywca.

  • 10. Data: 2013-10-05 17:02:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, dzięki za poprawienie!

    Wydawało mi się, że to są dwie niezależne kwestie i każdą trzeba osobno
    wyłączyć.
    Jak wyłączałem to w mBanku to rozmawiałem o obu funkcjach i dla mlinii było
    jasne, że i ta i ta funkcja ma być wyłączona.
    P.G.