  • 1. Data: 2013-10-04 18:28:38
    Temat: kredyt na garaż ?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Zastanawiam się jak najkorzystniej wziąć kredyt na zakup garażu.
    Czy w banki udzielają kredytów na zakup garażu na podobnych warunkach
    jak na zakup mieszkania, mam na myśli w szczególności zabezpieczenie
    i koszt takiego kredytu.

  • 2. Data: 2013-10-04 21:59:59
    Temat: Re: kredyt na garaż ?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-04 18:28, MarcinF pisze:
> [...]
    > Czy w banki udzielają kredytów na zakup garażu na podobnych warunkach
    > jak na zakup mieszkania, mam na myśli w szczególności zabezpieczenie

    nie, to nie jest kredyt mieszkaniowy

    1. możesz wziąć na garaż ale jako zabezpieczenie dajesz mieszkanie
    2. pożyczka hipoteczna
    3. kredyt gotówkowy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-10-05 08:34:49
    Od: mi_ro <m...@a...pl>

> [...]
    > Czy w banki udzielają kredytów na zakup garażu na podobnych warunkach
    > jak na zakup mieszkania, mam na myśli w szczególności zabezpieczenie

    nie kupuj rzeczy na które cie nie stać

    http://youtu.be/5x-x4DxzgYo

  • 4. Data: 2013-10-07 21:48:14
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-10-04 21:59, RobertS pisze:

    > 1. możesz wziąć na garaż ale jako zabezpieczenie dajesz mieszkanie
    > 2. pożyczka hipoteczna
    > 3. kredyt gotówkowy

    A czy ta kolejność odpowiada rosnącym kosztom takiego kredytu ?
    Opcja nr 1 mi się zdecydowanie nie podoba, czy w opcji 2
    są banki przyjmujące garaże jako zabezpieczenie?