  • 1. Data: 2013-10-06 20:49:39
    Temat: Jaki to ma sens?
    Od: s...@g...com

    Mam konto walutowe w PKOBP.
    Parę dolarów z poprzedniej wycieczki zostało, może kiedyś się przydadzą.
    Koniec miesiąca. I okazuje się że jestem stratny kilka centów do tyłu.
    Na złotówkowym niewiele lepiej.
    Powód wprowadzili opłatę za prowadzenie konta oszczędnościowego.
    Wychodzi na to że jak mam małe oszczędności to lepiej trzymać w domu.

    Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.
    Ale po historii z Cyprem.
    Jaki to ma sens????

  • 2. Data: 2013-10-06 20:57:14
    Temat: Re: Jaki to ma sens?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.10.2013, 20:49, s...@g...com pisze:
    > Mam konto walutowe w PKOBP.

    I co robisz na tej grupie?

  • 3. Data: 2013-10-06 21:35:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > Wychodzi na to że jak mam małe oszczędności to lepiej trzymać w domu.
    >
    > Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.

    bo ludzie albo nie maja wyboru, bo ten bank jest najblizej, albo im sie
    nie chce przenosic, wiec i tak zapłacą.
    A zawsze to jakas kasa.

  • 4. Data: 2013-10-06 22:00:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2013 11:49:39 -0700 (PDT), s...@g...com
> [...]
    > Wychodzi na to że jak mam małe oszczędności to lepiej trzymać w domu.
    > Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.

    A musi miec ? Chcesz, trzymasz, placisz, nie chcesz, trzymasz w domu

    PKOBP ma jakies lokaty walutowe, gdzie jest troche lepiej.

    J.

  • 5. Data: 2013-10-06 23:18:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-06 20:49, s...@g...com pisze:
    > Kiedyś to można było powiedzieć że w Banku bezpieczniej.
    > Ale po historii z Cyprem.

    Dlaczego dopiero po historii z Cyprem można było powiedzieć, że w Banku
    bezpieczniej?

    > Jaki to ma sens????

    Pytanie retoryczne? ;)
    Bo odpowiedź chyba widać wyraźnie: takie stwierdzenie jest pozbawione
    sensu całkowicie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2013-10-07 00:53:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-06 23:18, Akarm pisze:

    > Dlaczego dopiero po historii z Cyprem można było powiedzieć, że w Banku
    > bezpieczniej?

    Dlaczego nie zrozumiałeś?

    --
    Liwiusz