  • 81. Data: 2016-01-04 12:00:41
    Temat: Re: Banki maja się dobrze
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Tak to już jest, że głupi zazwyczaj wszystko rozumie ;)

    Panowie, z uprzejmościami to może jednak na priv.
    KJ
    UH-OH!! We're out of AUTOMOBILE PARTS and RUBBER GOODS!

  • 82. Data: 2016-01-04 12:04:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jan 2016 11:53:37 +0100, w <n6divn$2nc$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Dawno już wyrosłem z wiary w "państwowe" ceny. Jeśli chodzi o mnie, jako
    > kupującego, ceny mogą spadać jak najbardziej - nie obraziłbym się,
    > gdybym mógł przytulić jakieś mieszkanko za 10000.

    Naiwnych nie sieją...

  • 83. Data: 2016-01-04 12:06:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jan 2016 11:54:21 +0100, w <n6dj13$2nc$2@node2.news.atman.pl>, Liwiusz

    > Że nie umiesz czytać, skoro uważasz, że uważam mieszkania na własność za
    > dobra "powszechne".

    A wydawało by się, że piszesz o kupnie mieszkania na kredyt. Widocznie na
    kredyt chciałeś wynajmować, rozumiem to :)))

  • 84. Data: 2016-01-04 12:29:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 12:06, r...@k...pl pisze:

    > A wydawało by się, że piszesz o kupnie mieszkania na kredyt. Widocznie na
    > kredyt chciałeś wynajmować, rozumiem to :)))

    Nie, nie pisałem konkretnie o kupnie na kredyt. Więcej czytaj, mniej
    pisz, taka moja rada.

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2016-01-04 12:35:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jan 2016 12:29:12 +0100, w <n6dl2d$4qi$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Nie, nie pisałem konkretnie o kupnie na kredyt. Więcej czytaj, mniej
    > pisz, taka moja rada.

    Lecytynki?
    "I bardzo dobrze. Spadek w budownictwie spowoduje urealnienie cen. W
    końcu więcej ludzi będzie stać na mieszkanie bez chorych kredytów na 30 lat."

  • 86. Data: 2016-01-04 12:49:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 12:35, r...@k...pl pisze:

    > Lecytynki?
    > "I bardzo dobrze. Spadek w budownictwie spowoduje urealnienie cen. W
    > końcu więcej ludzi będzie stać na mieszkanie bez chorych kredytów na 30 lat."

    Składać litery w słowa umiesz, ale z rozumieniem zdań, nie mówiąc już o
    całym kontekście dyskusji, raczej u ciebie kiepsko. Pozdrawiam ciepło.

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2016-01-04 12:59:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >kupującego, ceny mogą spadać jak najbardziej - nie obraziłbym się,
    >gdybym mógł przytulić jakieś mieszkanko za 10000.

    Poszukaj w Walbrzychu - moze nie 10 tys, ale ostatnio mi sie rzucily
    jakies smiesznie niskie. Byc moze rudery.

    Tak czy inaczej - obecna cena jest jaka jest, rynkowa, czy moga
    potaniec ... znaczaco to raczej nie, przynajmiej nie nowo budowane.
    W dodatku ludzie chca coraz wiecej zarabiac, wiec raczej pojda w gore,
    chyba ze imigrantow do roboty sciagnac.

    J.

  • 88. Data: 2016-01-04 13:21:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 12:59, J.F. pisze:

    > W dodatku ludzie chca coraz wiecej zarabiac, wiec raczej pojda w gore,
    > chyba ze imigrantow do roboty sciagnac.

    Ty tak za darmo naganiasz na kupno? Wydawało mi się, że histerie "kto
    nie kupił, przegrał życie" skończyły się już kilka lat temu, a tu widzę
    jeszcze jakieś dinozaury się ostały ;)

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2016-01-04 13:36:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ty tak za darmo naganiasz na kupno?

    Naganiam ? Nie, to tylko ocena sytuacji.
    Srednie place rosna, zlotowka ... na razie trzyma kurs, nie chce sie
    umocnic - myslisz, ze koszta budowy moga spasc ?

    >Wydawało mi się, że histerie "kto
    >nie kupił, przegrał życie" skończyły się już kilka lat temu, a tu
    >widzę
    >jeszcze jakieś dinozaury się ostały ;)

    No coz, po 4 latach rzadow PiS ... zobaczymy :-)

    J.

  • 90. Data: 2016-01-04 13:41:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-04 o 13:36, J.F. pisze:

    > Naganiam ? Nie, to tylko ocena sytuacji.
    > Srednie place rosna, zlotowka ... na razie trzyma kurs, nie chce sie
    > umocnic - myslisz, ze koszta budowy moga spasc ?

    Mogą spaść marże, bo są wysokie.
    No i w końcu może być tak, że w niektórych miastach nie będzie się
    opłacało budować, a spadać będą ceny na rynku wtórnym - tych już nie
    interesują aktualne koszty budowy.

    No i taki przykład - w Warszawie mieszkanie po 7000/m, w Katowicach po
    4000/m, więc pole do obniżek na pewno jest i nie chodzi o koszty budowy.

    --
    Liwiusz