  • 21. Data: 2002-02-24 23:26:12
    Temat: Re: Bankgesellschaft Berlin sprzedaje Inteligo
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Jak podaje dzisiejsza Rzepa Bankgesellschaft Berlin przeżywa poważne
    trudności
    > na rynku niemieckim, ma ponad miliard dolarów długu. Dlatego chce w
    najbliższym
    > czasie pozbyć się swojego sztandarowego produktu na rynku polskim - konta
    > Inteligo. W tym celu chce najpierw przejąć 100 % udziałów w tej firmie, a
    potem
    > sprzedać. Pytanie dnia: kto kupi Inteligo?

    A dzisiejsza Rzepa rozwija watek:
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020225/ekonomia/ekon
    omia_a_8.html

    Zegnaj inteligo :/

  • 22. Data: 2002-02-24 23:55:43
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Zegnaj inteligo :/

    Ja bym powiedzial: witaj nowy inwestorze. Przeciez nie likwiduja banku.

  • 23. Data: 2002-02-25 05:56:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 25 Feb 2002 00:55:43 +0100, "minik" <m...@n...org>
    wrote:

    >Ja bym powiedzial: witaj nowy inwestorze. Przeciez nie likwiduja banku.

    To moze zrobimy zrzutke i zalozymy pbb bank :-)
    Kazdy da po kilkanascie milionow i bedzie git :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 24. Data: 2002-02-25 07:44:55
    Od: "Kasia Skalska" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > do tej kwoty to BFG zwraca 100% ale 90% do duzo wiekszej (chybaz 10x
    > wiekszej)

    Yes - masz rację : Gwarancjami Funduszu w 100% w roku 2002 objęte są środki
    pieniężne o równowartości w złotych 1.000 euro, a w przedziale równowartości
    w złotych od 1.000 euro do 18.000 euro w 90% (liczone łącznie bez względu na
    liczbę umów zawartych przez deponenta z bankiem). Górny limit gwarancji
    wzrośnie od 1 stycznia 2003 roku. W roku 2003 gwarancją będą objęte środki
    do równowartości 22.500 euro.

    > A co sie niby dzieje z pieniedzmy z tych wplat w "miedzyczasie"
    > upadkow bankow ?
    > O ile sie nie myle to banki musza miec wydzielone pewne bezpiecznie
    > ulokowane srodki na wypadek gdyby BFG sie o nie upomniala ale
    > wyplacaja je dopiero jak potrzeba.

    No ja mam taką pozycje w rachunku wyników ... "wpłaty na Fundusz
    Gwarancyjny" .. chyba nie jest to fikcja raczej - i te środki są wpłacane
    miesiąc w miesiąc do BFG .. :-))) Pozdroofka

  • 25. Data: 2002-02-25 13:29:26
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > To moze zrobimy zrzutke i zalozymy pbb bank :-)
    > Kazdy da po kilkanascie milionow i bedzie git :-)))

    A kto na prezesa? =)

  • 26. Data: 2002-02-25 13:38:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 25, 2002 at 02:29:26PM +0100, minik wrote:

    > A kto na prezesa? =)

    p. Lee, eks derektor z citi. Szuka pewnie pracy ...

    --

    --w

  • 27. Data: 2002-02-25 14:05:56
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > p. Lee, eks derektor z citi. Szuka pewnie pracy ...

    To ja sie zgodze za 75% pensji p. Lee . A niech tam - troszke strace :-)))

  • 28. Data: 2002-02-25 14:58:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 15:05:56 +0100, w
    <a5dg8g$k3m$1@news.tpi.pl>, "Kasia" <K...@e...pl> napisał(-a):

    > Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > To ja sie zgodze za 75% pensji p. Lee . A niech tam - troszke strace :-)))

    Nie nadajesz się. Lee więcej zepsuje :))

  • 29. Data: 2002-02-25 16:09:20
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Nie nadajesz się. Lee więcej zepsuje :))

    Skąd wiesz jakie mam kwalifikacje ??? :-))) Pozdroofka

  • 30. Data: 2002-02-25 16:10:24
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > p. Lee, eks derektor z citi. Szuka pewnie pracy ...

    A p. Wrangler na v-ce? =)))