  • 1. Data: 2002-02-20 13:53:45
    Temat: nowy ranking Expander - Lukas nr 1
    Od: <r...@p...onet.pl>

    pojawila sie nowa edycja rankingu Expandera kont internetowych.

    Po raz kolejny wygral Lukas Bank i mimo zastrzezen (jak to zwykle bywa do
    metodologii) zgadzam sie ..... jako zadowolony posiadacza ekonta Pro.

    pzdr

  • 2. Data: 2002-02-20 15:30:07
    Temat: Re: nowy ranking Expander - Lukas nr 1
    Od: <r...@p...onet.pl>

    www.expander.pl potem zakładka raporty i na samej górze sa ebanki.

  • 3. Data: 2002-02-20 15:31:35
    Od: "minik" <m...@n...org>

    www.Expander.pl => Raporty

  • 4. Data: 2002-02-20 15:35:37
    Od: "juppie" <b...@p...pl>

    nie moge dojrzec tego rankingu
    mozesz podrzucic linka?

  • 5. Data: 2002-02-21 06:59:41
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > pojawila sie nowa edycja rankingu Expandera kont internetowych.

    Ciekawe czy te i poprzednie rankingi są robione i opłacane przez Lukas Bank.

    Amehat

  • 6. Data: 2002-02-21 10:15:38
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > Ciekawe czy te i poprzednie rankingi są robione i opłacane przez Lukas
    Bank.
    Chyba nie muszą .. Mam e konto pro, raczej nigdy nie mam stanu zbliżónego do
    zera, mniej wiecej pamietam ile tam powinno być, nie korzystam z
    bankomatowej roli karty VE LUKASa (bo 1) płace VC 2) w Lublinie nei ma
    bankomatów LUKASA poza jednym na skraju miasta) - zatem niedogodnosći
    zwiazane z tym,ze VE nie jest na bieżąco mnie totalnie nie inteersują. A w
    LUKASIE mozge zrobic wszystkie operacje, jakie mi przychodzą do głowy.
    No, jednym z braków jest to, ze w przelewach otrzymanych nie ma numeru konta
    nadawcy.... Ale jest infolinia, która to podpowie....

  • 7. Data: 2002-02-22 12:50:11
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Krzysiek napisał(a) w wiadomości:
    <2...@a...leczna.dialup.inetia.pl>...
> [...]
    >bankomatowej roli karty VE LUKASa (bo 1) płace VC 2) w Lublinie nei ma
    >bankomatów LUKASA poza jednym na skraju miasta)

    BZWBK tez nie ma ? ojoj to wy dalekowschodnia Polska