    From: "Kasia Skalska" <K...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankgesellschaft Berlin sprzedaje Inteligo
    Date: Mon, 25 Feb 2002 08:44:55 +0100

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:0gtf7ug8qijg1kvgonmsbqd70kdrgrqc1d@4ax.com...

    > do tej kwoty to BFG zwraca 100% ale 90% do duzo wiekszej (chybaz 10x
    > wiekszej)

    Yes - masz rację : Gwarancjami Funduszu w 100% w roku 2002 objęte są środki
    pieniężne o równowartości w złotych 1.000 euro, a w przedziale równowartości
    w złotych od 1.000 euro do 18.000 euro w 90% (liczone łącznie bez względu na
    liczbę umów zawartych przez deponenta z bankiem). Górny limit gwarancji
    wzrośnie od 1 stycznia 2003 roku. W roku 2003 gwarancją będą objęte środki
    do równowartości 22.500 euro.

    > A co sie niby dzieje z pieniedzmy z tych wplat w "miedzyczasie"
    > upadkow bankow ?
    > O ile sie nie myle to banki musza miec wydzielone pewne bezpiecznie
    > ulokowane srodki na wypadek gdyby BFG sie o nie upomniala ale
    > wyplacaja je dopiero jak potrzeba.

    No ja mam taką pozycje w rachunku wyników ... "wpłaty na Fundusz
    Gwarancyjny" .. chyba nie jest to fikcja raczej - i te środki są wpłacane
    miesiąc w miesiąc do BFG .. :-))) Pozdroofka