  • 21. Data: 2012-06-05 23:16:10
    Temat: Re: Bank of China
    Od: luc <b...@g...net>

    <b...@g...net> napisał w wiadomości
> [...]
    vbb.googlegroups.com...

    > Powiem Ci w tajemnicy, że musisz przyjść zaraz po trzeciej, bo o
    > wpół do czwartej będzie już zlotowinfo ;-)

    Zaraz wychodzę z domu, co by tam być chwilę po północy ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 22. Data: 2012-06-05 23:32:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    > zlotowinfo <u...@g...pl> wrote on 2012-06-05_21:19
    bb.googlegroups.com...

    > Powiem Ci w tajemnicy, że musisz przyjść zaraz po trzeciej, bo o
    > wpół do czwartej będzie już zlotowinfo ;-)

    niestety nie mam samolotu
    by do warszawy tak szybko
    tożto ze 400km

    erator/

  • 23. Data: 2012-06-08 12:51:52
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    No i jak? Założył ktoś z Was tam konto?

    Jak to wyczytałem w komentarzu do jakiegoś artykułu - mieć kartę debetową z
    logo Bank of China będzie niedługo szczytem hipsterstwa :-)

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 24. Data: 2012-07-13 14:59:53
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 12:51:52 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
    > No i jak? Założył ktoś z Was tam konto?
    >
    > Jak to wyczytałem w komentarzu do jakiegoś artykułu - mieć kartę debetową z
    > logo Bank of China będzie niedługo szczytem hipsterstwa :-)

    Wpadłem dzisiaj, porozmawiałem z miłą panią o skośnych oczach, wziąłem TOiP i tabelę
    oprocentowania. Zakładać to na razie nie ma po co, bo dostęp via www i karty mają być
    dopiero od stycznia. Wpłaty gotówkowe bezpłatne, wypłaty 0,5%, jeśli wypłaca się całą
    kwotę, a środki były w banku krócej, niż m-c. Przelew w pln kosztuje 7 pln, SORBNET
    35 pln, niezależnie od kwoty. Opłata roczna za konto 50 pln, jeśli konto niaktywne
    więcej niż 2 lata i saldo mniejsze niż 10k pln.

    > Pozdrawiam
    > mohonk

    pzdrwm
    luc