    From: luc <b...@g...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank of China
    Date: Fri, 13 Jul 2012 05:59:53 -0700 (PDT)

    W dniu piątek, 8 czerwca 2012 12:51:52 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
    > No i jak? Założył ktoś z Was tam konto?
    >
    > Jak to wyczytałem w komentarzu do jakiegoś artykułu - mieć kartę debetową z
    > logo Bank of China będzie niedługo szczytem hipsterstwa :-)

    Wpadłem dzisiaj, porozmawiałem z miłą panią o skośnych oczach, wziąłem TOiP i tabelę
    oprocentowania. Zakładać to na razie nie ma po co, bo dostęp via www i karty mają być
    dopiero od stycznia. Wpłaty gotówkowe bezpłatne, wypłaty 0,5%, jeśli wypłaca się całą
    kwotę, a środki były w banku krócej, niż m-c. Przelew w pln kosztuje 7 pln, SORBNET
    35 pln, niezależnie od kwoty. Opłata roczna za konto 50 pln, jeśli konto niaktywne
    więcej niż 2 lata i saldo mniejsze niż 10k pln.

    > Pozdrawiam
    > mohonk

    pzdrwm
    luc