  • 11. Data: 2004-06-13 15:43:16
    Temat: Re: Bank na Allegro ;-)
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cahqtr$86k$1@news.onet.pl...
    > Art. 3. 1. Celem kas jest gromadzenie środków pieniężnych wyłącznie swoich
    > członków

    Dokładnie - dlatego wpłacając kasę do SKOKu musisz się do nich zapisać i
    zapłacić frycowe :)
    Allegro nie reagując na nasze posty o nielegalności sprzedawanego towaru
    przykłada tylko rękę do przestępstwa.

    pzdr
    Krzysiek

  • 12. Data: 2004-06-13 15:49:39
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Aukcja zakonczona bez ofert kupna
    Jednak ludzie zmadrzeli
    Leszek :)

  • 13. Data: 2004-06-13 16:08:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jun 2004 17:43:16 +0200, "KK"
    <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> wklepał(-a):

    >Allegro nie reagując na nasze posty o nielegalności sprzedawanego towaru
    >przykłada tylko rękę do przestępstwa.

    Mają dość dużą bezwładność, nawet do kilku dni, a teraz w dodatku jest weekend.

  • 14. Data: 2004-06-13 16:17:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Mają dość dużą bezwładność, nawet do kilku dni, a teraz w dodatku jest weekend.

    Ta ich bezwładność sięga czasami miesięcy. Regularnie zgłaszam gościa,
    teraz już dla zabawy z powody braku reakcji, który notorycznie umieszcza
    przedmiot w złej kategorii. Nic mu jakoś nie zrobili bo jest Super
    Sprzedawcą i takie jest to to właśnie "zgłoszenie naruszenia zasad".
    Śmiechu warte.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-06-13 17:22:52
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 13 Jun 2004 17:43:16 +0200, "KK"
    <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >zapłacić frycowe :)
    >Allegro nie reagując na nasze posty o nielegalności sprzedawanego towaru
    O ile wiem KC dopuszcza możliwość pożyczki między dwiema osobami
    fizycznymi, jest nawet stawka podatku od tego ... więc co jest
    niezgodne z prawem w tej aukcji ? Najwyżej to, że użył słowa lokata,
    ale wcale to nie oznacza, że ma być to bank ...

    Oczywiście wygląda to z daleka na przekręt, chyba że gościu jest np.
    geniuszem Forex i ma zysk 100% na jednej dobrej transakcji :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 16. Data: 2004-06-13 18:20:04
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    > niezgodne z prawem w tej aukcji ? Najwyżej to, że użył słowa lokata,
    > ale wcale to nie oznacza, że ma być to bank ...

    Najwyżej??? Ten gość wprost pisze o lokacie - a on nie ma prawa przyjmować
    wkładu pieniężnego. On nie ogłasza, że komuś pożyczy kasę ale, że przyjmie
    wkład terminowy.

    pzdr
    Krzysiek

  • 17. Data: 2004-06-13 18:50:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    KK napisał:

    > Najwyżej??? Ten gość wprost pisze o lokacie - a on nie ma prawa
    > przyjmować wkładu pieniężnego. On nie ogłasza, że komuś pożyczy kasę
    > ale, że przyjmie wkład terminowy.

    Pewnie, że nie może przyjmować. To tak jak ja bym się ogłosił, że
    zakładam bank i dawajcie ludziska wpłacajcie mi pieniądze a ja sobie
    nimi poobracam. To na cholerę były by te wszystkie pozwolenia, licencje,
    itepe. na świadczenie usług finansowych. Allegro już o dawna wali w ch..
    z SuperSprzedawcami. Po prostu ma procent od sumy sprzedaży i nie chce
    tracić zysku. Ciekawe co by zrobili, gdyby ktoś "życzliwy" zgłosił to do
    Prokuratury. Albo nagłośnił w mediach i narobiłby im trochę smrodu. Pora
    chyba podesłać paru osobom ten wątek do poczytania.

    K.

  • 18. Data: 2004-06-13 18:50:35
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KK wrote:
    > Najwyżej??? Ten gość wprost pisze o lokacie - a on nie ma prawa przyjmować
    > wkładu pieniężnego. On nie ogłasza, że komuś pożyczy kasę ale, że przyjmie
    > wkład terminowy.

    Tyle żo to niekoniecznie jest przestępstwem.

    KG

  • 19. Data: 2004-06-13 19:39:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 13 Jun 2004 20:20:04 +0200, "KK"
> [...]

    >wkładu pieniężnego. On nie ogłasza, że komuś pożyczy kasę ale, że przyjmie

    Ale może on po prostu sprzedaje informacje jak taką lokatę (i gdzie
    założyć) i chce za tą informację 1 zeta, a do tego z aukcji wynika, że
    dodatkowo w razie klapy oddaje kasę :). Wiem, że ta aukcja jest bardzo
    śmierdząca, ale nie wiem jaki on łamie paragraf ? Na pewno do momentu
    gdy nic nie sprzeda to żaden ...

    A dodatkowo :)

    Za słownikiem j. polskiego:

    Lokata:
    1. 'zainwestowanie kapitału w przedsięwzięcie przynoszące zysk,
    umieszczenie go w instytucji finansowej; nabycie cennego przedmiotu,
    nieruchomości w celu utrzymania stanu majątkowego lub osiągnięcia
    zysku'
    2. 'kolejne miejsce zajmowane w jakiejś klasyfikacji, punktacji'

    A może chodzi o miejsce w jakiejś klasyfikacji, które po 21 dniach
    daje odpowiedni zysk ? :)))))) LOL :))

    pzdr,
    Dentarg

  • 20. Data: 2004-06-13 19:44:37
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "kam" <X#k...@w...pl.#X> wrote in message

    > Tyle żo to niekoniecznie jest przestępstwem.

    To czym jest w takim razie? Wykroczeniem?

    pzdr
    Krzysiek