  • 1. Data: 2005-09-20 19:42:25
    Temat: Bank dla studenta?
    Od: "coach" <c...@T...op.pl>

    Jestem studentem i chcialbym zalozyc konto w jakims banku. Ktory oferuje
    najkorzystniejsza oferte? Interesuje mnie: duza ilosc bankomatow, niskie
    koszty prowadzenia rachunku, tanie lub darmowe przelewy przez internet.
    Jesli jest mozliwosc to interesowalyby mnie rowniez jak najtansze koszty
    przelewow na zagraniczne (najczesciej niemieckie) konta. Prosze o pomoc.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2005-09-20 19:42:57
    Temat: Re: Bank dla studenta?
    Od: "coach" <c...@T...op.pl>

    Użytkownik "coach" <c...@T...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli jest mozliwosc to interesowalyby mnie rowniez jak najtansze koszty
    > przelewow na zagraniczne (najczesciej niemieckie) konta. Prosze o pomoc.

    Dodam jeszcze ze nie interesuje mnie wysokie oprocentowanie rachunku

  • 3. Data: 2005-09-20 19:50:14
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > Użytkownik "coach" <c...@T...op.pl> napisał w wiadomości

    > Dodam jeszcze ze nie interesuje mnie wysokie oprocentowanie rachunku

    BPH - Sezam Student - wszystko darmo (pomijam zagraniczne przelewy).
    www.student.bph.pl

  • 4. Data: 2005-09-20 19:56:17
    Od: "coach" <c...@T...op.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "coach" <c...@T...op.pl> napisał w wiadomości

    > BPH - Sezam Student - wszystko darmo (pomijam zagraniczne przelewy).
    > www.student.bph.pl

    Wlasnie mi zalezy na tych przelewach zagranicznych... Kiedys cos mi sie
    obilo o uszy ze Citibank ma cos takiego...

    Pzdr,
    Michał

  • 5. Data: 2005-09-20 20:16:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 21:42:25 +0200, "coach" <c...@T...op.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Jesli jest mozliwosc to interesowalyby mnie rowniez jak najtansze koszty
    >przelewow na zagraniczne (najczesciej niemieckie) konta. Prosze o pomoc.

    "Duża ilość bankomatów" to pojęcie względne - zależy w jakim regionie mieszkasz.
    A resztę warunków spełnia m.in. Multibank.

  • 6. Data: 2005-09-20 20:17:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    coach napisał(a):

    > Wlasnie mi zalezy na tych przelewach zagranicznych... Kiedys cos mi sie
    > obilo o uszy ze Citibank ma cos takiego...

    Citi = 10zl miesiecznie.

    Try Multibank.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-20 21:00:53
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > Wlasnie mi zalezy na tych przelewach zagranicznych... Kiedys cos mi sie
    > obilo o uszy ze Citibank ma cos takiego...

    Tego nie ćwiczyłem - wiem, że można zlecić ze strony
    internetowej, co do kosztów - zadzwoń do banku.

  • 8. Data: 2005-09-20 21:18:09
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik coach napisal dnia 2005-09-20 21:42:
> [...]
    > Jesli jest mozliwosc to interesowalyby mnie rowniez jak najtansze koszty
    > przelewow na zagraniczne (najczesciej niemieckie) konta. Prosze o pomoc.

    Jest też nowa oferta bzwbk konto<30. Darmowe prowadzenie, przelewy 0,5 zł. Nie
    wiem jednak jak z zagranicznymi przelewami.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 9. Data: 2005-09-21 10:46:51
    Od: "Marcin K." <m...@o...pl>

    > Jest też nowa oferta bzwbk konto<30. Darmowe prowadzenie, przelewy 0,5 zł.
    > Nie wiem jednak jak z zagranicznymi przelewami.

    Przelewy zagraniczne można zawsze robić np. z mojeprzekazy.pl. Ani tanio, ani
    drogo, ale jak się rzadko robi...

    M.K.

  • 10. Data: 2005-09-21 11:14:47
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Przelewy zagraniczne można zawsze robić np. z mojeprzekazy.pl. Ani tanio, ani
    >drogo, ale jak się rzadko robi...

    A z multi mozna bez posrednikow z o.o. robic.
    Swoja droga, ja mialbym mieszane uczucia powierzajac pieniadze takiej
    "instytucji"...

    Pzdr.
    Lack