  • 1. Data: 2005-09-20 18:09:22
    Temat: KREDYT - Kredyt mieszkaniowy - jaki najkorzystniejszy w chwili obecnej ?
    Od: "Wojciech" <s...@o...pl>

    Witam!

    Potrzebuje wziąść kredyt mieszkaniowy
    na nowe mieszkanie (w Warszawie):
    - kredyt złotówkowy (tylko w PLN !)
    - kwota 70-80 tys. zł (60% ceny mieszkania)
    - okres spłaty 7-10 lat
    - możliwość wcześniejszej spłaty (bez odsetek !)

    Który kredyt spełni powyższe warunki i będzie
    najkorzystniejszy dla mnie ?

    Sprzedaje stare mieszkanie w ciągu roku, dlatego -
    Interesuje mnie tylko kredyt z możliwością
    wcześniejszej spłaty, ale bez płacenia odsetek,
    czyli zwracam bankowi resztę niespłaconej kwoty
    (ale bez naliczenia odsetek - nie wiem jak to
    się fachowo nazywa)

    Interesuje mnie tylko kredyt złotówkowy, boje się
    kredytu w walutach zachodnich (np. CHF) - ryzyko
    jest duże..

    Z góry dziękuje za porady !

    Pozdrawiam serdecznie,
    Wojciech

  • 2. Data: 2005-09-21 07:28:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wojciech wrote:
    > - kredyt złotówkowy (tylko w PLN !)
    > - możliwość wcześniejszej spłaty (bez odsetek !)

    Te dwa warunki moga sie wykluczyc. Bo albo dostaniesz bardzo slabe warunki i
    sobie bedziesz mogl wczesniej splacic, albo b. dobre warunki, ale bedziesz
    obciazony dosc duza prowizja...

    Co do obawy o kredyt walutowy - z ciekawosci li tylko - mozesz o nich
    napisac?

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-21 09:28:56
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > się fachowo nazywa)
    >
    > Interesuje mnie tylko kredyt złotówkowy, boje się
    > kredytu w walutach zachodnich (np. CHF) - ryzyko

    Promocja w BPH (od 19.09) przewiduje brak opłat za wcześniejszą częsciową
    lub całkowitą spłatę.
    Oprocentowanie masz tu http://www.bph.pl/res/docs/det/bud_hip.pdf

    Spłacasz odsetki do dnia spłaty.

    Darek

  • 4. Data: 2005-09-21 11:45:34
    Od: "Ell" <N...@w...pl>

    > Interesuje mnie tylko kredyt złotówkowy, boje się
    > kredytu w walutach zachodnich (np. CHF) - ryzyko
    > jest duże..

    Bank Slaski - promocja do konca pazdziernika:
    0% prowizji
    0% za wczesniejsza splate
    odsetki wibor 6-mies +1%
    PozdrA

    cindylauper malpa wp kropka pl

  • 5. Data: 2005-09-21 17:18:43
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > Witam,

    Sprawdź ofertę Lukas Banku - jest jak najbardziej dla Ciebie - nadpłaty do 10
    tys. PLN bez dodatkowych opłat i aneksów do umowy - atrakcyjne oprocentowanie
    5,6 % - w tym 0,99% marży bankowej - niezaleznie od wkładu własnego - nie ma
    potrzeby wykonywania operatu szacunkowego nieruchomosci.

    Warto zapytać - 0502191153

  • 6. Data: 2005-09-21 18:51:06
    Od: trainer <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Te dwa warunki moga sie wykluczyc. Bo albo dostaniesz bardzo slabe
    > warunki i sobie bedziesz mogl wczesniej splacic, albo b. dobre warunki,
    > ale bedziesz obciazony dosc duza prowizja...

    wcale nie istnieje taka zależność! *mogą* ale *nie muszą*! nie ma
    albo-albo !!!

    > Co do obawy o kredyt walutowy - z ciekawosci li tylko - mozesz o nich
    > napisac?

    ano chociażby że CHF jest teraz blisko historycznego dołka i przecież
    nie będzie spadał do zera?
    a gość chce wziąć kredyt na bardzo krótko - 7 lat a jak sprzeda stare
    mieszkanie to może i na 1 rok - więc całe widełki w postaci ok. 3%
    musiałby doliczyć do ceny kredytu
    (jak weźmiesz pożyczkę na miesiąc na 1,2% p.a. w walucie, to co prawda
    zapłacisz 0,1% kwoty jako odsetki, ale całe 3% (12% p.a.!) jako marżę
    przy obrocie walutą, ergo: czym krótszy kredyt tym mniej sensu pakować
    się w walutę.

    pozdr
    trainer