  • 1. Data: 2005-09-20 18:04:24
    Temat: mBank - to juz jaja
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Od 2 tygodni moja połowa czeka na kontakt z mBanku w sprawie podpisania
    umowy kredytowej.
    Dziś przyszedł mail z konta na interia.pl o treści:

    "Witam,proszę o pilny kontakt w sprawie podpisania dokumentów do
    kredytu odnawialnego,mój num.xxxxxxxxxx.
    Pozdrawiam
    Grzegorz xxxxxxxxxxxx-mbank"

    To norma? Bo ja nie wiem czy to jakiś pseduphishing nie jest.
    PS. A mojego wniosku od 3 tygodni nie mogą znaleźć.

  • 2. Data: 2005-09-20 19:21:35
    Temat: Re: mBank - to juz jaja
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik seba napisal dnia 2005-09-20 20:04:
> [...]
    >
    > To norma? Bo ja nie wiem czy to jakiś pseduphishing nie jest.
    > PS. A mojego wniosku od 3 tygodni nie mogą znaleźć.

    Bardzo podejrzane. Na pewno nie kontaktowałbym się nikim w ten sposób, gdybym
    był na miejscu twojej połowy.

    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl
    / || \\

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 3. Data: 2005-09-20 19:29:59
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Marcin Kaminski napisał(a):

    > Bardzo podejrzane. Na pewno nie kontaktowałbym się nikim w ten sposób, gdybym
    > był na miejscu twojej połowy.

    Przysłał sms żeby zjawić się u niego w biurze. Pójdę z nią.

  • 4. Data: 2005-09-20 19:33:48
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Marcin Kaminski napisał(a):

    > Bardzo podejrzane. Na pewno nie kontaktowałbym się nikim w ten sposób, gdybym
    > był na miejscu twojej połowy.

    Jutro mBank będzie się tłumaczył co to za zasady.
    Koleś po wysłaniu sms z prośbą o kontakt odpisał żeby podejść do niego
    do biura.
    Myślałem, że to pracownik mBank jedzie do klienta.

  • 5. Data: 2005-09-20 19:36:32
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To norma? Bo ja nie wiem czy to jakiś pseduphishing nie jest.
    > PS. A mojego wniosku od 3 tygodni nie mogą znaleźć.

    Nigdy w życiu nie odpowiadaj na coś takiego. Możesz jedynie zadzwonić na
    mLinię i zgłosić taką sytuację.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2005-09-20 19:52:25
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Uderz w stół a seba się odezwał, co należało następująco skwitować:

    > To norma? Bo ja nie wiem czy to jakiś pseduphishing nie jest.

    Piszing to pewnie nie ale czuję, że jakiś cwany handlowiec podejrzał
    wniosek i chce go przejąć jako swój.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: olgierd(maupa)jabber.org ||| gg: 3657597

  • 7. Data: 2005-09-20 20:03:47
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    > Uderz w stół a seba się odezwał, co należało następująco skwitować:

    > Piszing to pewnie nie ale czuję, że jakiś cwany handlowiec podejrzał
    > wniosek i chce go przejąć jako swój.

    Nie przesadzałbym. Może po prostu dzwonili, a telefon nie był odbierany i w
    związku z powyższym ktoś postanowił napisać email podając swój. Ja tak
    miałem, choć w innym banku. Praktycznie jestem nieuchwytny pod telefonem, a
    bez niego czasami trudno coś załatwić

  • 8. Data: 2005-09-20 20:06:14
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał(a):

    > Uderz w stół a seba się odezwał, co należało następująco skwitować:

    > Piszing to pewnie nie ale czuję, że jakiś cwany handlowiec podejrzał
    > wniosek i chce go przejąć jako swój.

    mBank wysługuje się agentami terenowymi, których kompetencje są
    powiedziałbym dyskusyjne. W ubiegłym roku miałem do czynienia z takim panem.
    4,5 miesiąca załatwiał moją sprawę. Po interwencjach w centrali dostałem
    produkt, a przy podpisywaniu umowy dowiedziałem się, że ów pan już nie jest
    pracownikiem banku. Na grupie można poczytać podobne przypadki do mojego.
    Myślałem, że w ciągu tych 18 miesięcy mbank poszedł po rozum do głowy i
    zrezygnował z tej formy kontaktu z klientem. A jednak nie.

  • 9. Data: 2005-09-20 20:15:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    seba napisał(a):

    > Myślałem, że to pracownik mBank jedzie do klienta.

    No to sie pomyliles.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-09-21 08:03:18
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Jutro mBank będzie się tłumaczył co to za zasady.
    > Koleś po wysłaniu sms z prośbą o kontakt odpisał żeby podejść do niego
    > do biura.
    > Myślałem, że to pracownik mBank jedzie do klienta.

    widocznie to nie był pracownik mbanku tylko jakis agencina z firmy
    zewnetrznej, skora ma maila na interii