  • 1. Data: 2005-09-20 19:16:59
    Temat: mBank + wpis do KW
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Witam,
    czy ktoś może miał podobny problem z bankiem?
    Kredyt wziąłem rok temu. Zawiadomienie o wpisie do KW dostałem w połowie
    lipca. Niestety - sąd pomylił się we wpisie dotyczącym umowy kredytowej - w
    numerze zamiast 6 pojawiły się 0. Zadzwoniłem do Centrum Kredytowego gdzie
    załatwiałem kredyt - Pani poinformowała mnie że bank nie przyjmie odpisu z
    KW z takim błędem. Napisałem odwołanie do sądu - złożone 26 lipca - sąd
    łaskawie poprawił wpis.... wczoraj.... Dzisiaj pojechałem do sądu odebrać
    zawiadomienie o poprawce - bank każe mi 29 września zapłacić ubezpieczenie
    kredytu na kolejny rok. Na decyzji sądu jest informacja że przysługuje
    złożenie zażalenia w ciągu 7 dni. Czyli wg sądu za tydzień mogę odebrać
    prawomocny wpis do KW (jest szansa żeby dostarczyć odpis do 29.09)-
    zadzwoniłem do centrum mBanku i tam Pani mnie poinformowała że nie zdążę z
    tym - ponieważ dla banku wpis się uprawomocni 7 dni od dostarczenia
    zawiadomienia do banku - dla mnie taka różnica jest dziwna - przecież nawet
    jeśli wyślą to pocztą to nie można założyć że do kilku adresatów dotrze to
    w jednym terminie...
    Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?
    A - jeszcze ciekawostka - w rozmowie tel. z mBankiem w zeszłym tygodniu
    Pani zeznała że poprzednie zawiadomienie o wpisie do KW bank przyjął bez
    zastrzeżeń - głupota maksymalna...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 2. Data: 2005-09-20 19:42:45
    Temat: Re: mBank + wpis do KW
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Danny napisał(a):
> [...]
    > jeśli wyślą to pocztą to nie można założyć że do kilku adresatów dotrze to

    nie można, ale po co tak przyjmować?
    prawomocne stanie się gdy upłynie ostatni termin

    KG

  • 3. Data: 2005-09-20 19:47:10
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 21:42:45 +0200, kam napisał(a):

    > nie można, ale po co tak przyjmować?
    > prawomocne stanie się gdy upłynie ostatni termin

    no dobra - ale skąd ja mam wiedzieć kiedy dotrze to do banku i kiedy mogę
    wziąść odpis z KW? Wiem moja sytuacja czasowa jest dosyć szczególna - ale
    nie jest to moja wina tylko raczej sądu...

  • 4. Data: 2005-09-21 03:03:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Danny napisał(a):
    > no dobra - ale skąd ja mam wiedzieć kiedy dotrze to do banku i kiedy mogę
    > wziąść odpis z KW?

    z akt

    KG

  • 5. Data: 2005-09-21 05:04:19
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 05:03:04 +0200, kam napisał(a):

    > z akt

    jakich akt? sądowych? możesz rozwinąć?

  • 6. Data: 2005-09-21 06:59:37
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Danny napisał(a):
    > jakich akt? sądowych? możesz rozwinąć?

    Z akt sądowych (księgi wieczystej), w których powinno znajdować się
    potwierdzenie doręczenia zawiadomienia. Od tej daty 7 dni i masz
    prawomocność. Tyle że być może będziesz musiał przycisnąć sekretariat
    żeby potwierdzenie znalazło się w aktach a nie leżało gdzie indziej i
    czekało nie wiadomo na co ;)

    KG