  • 11. Data: 2005-09-21 13:34:40
    Temat: Re: Bank dla studenta?
    Od: "Marcin K." <m...@o...pl>

    > A z multi mozna bez posrednikow z o.o. robic.
    > Swoja droga, ja mialbym mieszane uczucia powierzajac pieniadze takiej
    > "instytucji"...

    Ja używam tego do przekazów pocztowych i dochodzą. Więc chyba przelewy też
    (chociaż jeszcze nie robiłem).

    M.K.

  • 12. Data: 2005-09-21 17:45:37
    Od: "Wojciech M" <w...@m...one.pl>

    Użytkownik "coach" <c...@T...op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > oferuje
    > niskie
    > koszty
    > pomoc.

    > Wlasnie mi zalezy na tych przelewach zagranicznych... Kiedys cos mi sie
    > obilo o uszy ze Citibank ma cos takiego...

    witam
    jak studiowalem w Niemczech, to najlepiej mi pasowal Deutsche Bank (w
    Polsce) bezplatne wyplaty w niemczech, w bankomatach Deutsche Banku,
    niestaty z przelewami nei wiem jak jest, ale mysle ze nie bedzie z tym
    rowniez problemu

    pozdrawiam
    wtk

  • 13. Data: 2005-09-21 18:17:26
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    mbank taniocha w pin lub Inteligo drozszy ale wiecej bankomatow...

  • 14. Data: 2005-09-22 17:16:14
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech M"
> [...]
    > (w Polsce) bezplatne wyplaty w niemczech, w bankomatach Deutsche
    > Banku, niestaty z przelewami nei wiem jak jest, ale mysle ze nie

    oj chyba beda problemy z przelewami - zauważyłem, że DB
    nie przystąpił do EuroElixiru i w oddziale mi to potwierdzili
    http://www.euroelixir.kir.pl/index.php?id=aktualnosc
    &artid=34

    ale karta VE DB darmowa i bez prowizji w wielu bankach na swiecie jest
    OK
    *** blad ***