  • 1. Data: 2002-09-17 19:57:49
    Temat: Odsetki a dlugosc miesiaca
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    Zakladajac, ze miesiac trwa 28 dni to czy:
    a.) zostana mi naliczone odsetki takie jak za kazdy inny miesiac, czyli
    1/12*oprocentowanie_nominalne*ilosc_kasy
    b.) zostana mi naliczone odsetki z uwzglednieniem tego ze to dluzszy
    miesiac, czyli 28/365*oprocentowanie_nominalne*ilosc_kasy
    ???

  • 2. Data: 2002-09-22 22:44:50
    Temat: Re: Odsetki a dlugosc miesiaca
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "A.S."
    > Zakladajac, ze miesiac trwa 28 dni to czy:
    > a.) zostana mi naliczone odsetki takie jak za kazdy inny miesiac, czyli
    > 1/12*oprocentowanie_nominalne*ilosc_kasy

    nie

    > b.) zostana mi naliczone odsetki z uwzglednieniem tego ze to dluzszy
    > miesiac, czyli 28/365*oprocentowanie_nominalne*ilosc_kasy

    tak

  • 3. Data: 2002-09-23 04:55:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 17 Sep 2002 21:57:49 +0200, "A.S." <s...@k...pl> wrote:

    >Zakladajac, ze miesiac trwa 28 dni to czy:
    >a.) zostana mi naliczone odsetki takie jak za kazdy inny miesiac, czyli
    >1/12*oprocentowanie_nominalne*ilosc_kasy

    Tak nie sa liczone odsetki za zaden miesiac

    >b.) zostana mi naliczone odsetki z uwzglednieniem tego ze to dluzszy
    >miesiac, czyli 28/365*oprocentowanie_nominalne*ilosc_kasy
    >???

    Zawsze naliczanie odsetek przy depozytach odbywa sie z dokladnoscia do
    jednego dnia.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl