  • Data: 2002-01-03 21:14:54
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Juraszczyk wrote:

    > He he, to może ja też plecak dostanę. Zrobiłem 2 tygodnie przelew z opłatą
    > Ludzie, ich system to jest ŚMIERDZĄCA KUPA a nie profesjonalny system
    > bankowy. Jak mogą być w Internecie widoczne jako wykonane operacje, które
    > nigdy nie doszły do skutku i nie ma ich odnotowanych na koncie w oddziale? W

    Musisz ich trochę zrozumić,
    w tej chwili mają dwa systemy: zorbę (bz) i coś tam (wbk),
    wdrażają trzeci - nowy - we wszystkicj oddziałach

    nie ma sensu i czasu inwestować w stare systemy,
    podejrzewam że wszystko się skupia na tym,
    aby bzwbk24 wogóle uruchomić z nowym systemem,
    a później dopiero będzie rozwój funkcji

    jednakże to nie usprawiedliwa tego że Zorba+BZWBK24
    to jeden wielki %^%^&@#$%

    MJ

    =======\
    Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl