  • Data: 2002-01-03 22:18:34
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz A. Jasiński" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3C34C9CE.7D71F55D@pro.onet.pl...

    > Musisz ich trochę zrozumić,
    > w tej chwili mają dwa systemy: zorbę (bz) i coś tam (wbk),
    > wdrażają trzeci - nowy - we wszystkicj oddziałach

    Pewnie, jako mgr inż. informatyki jestem dla nich pełen zrozumienia, że w
    systemach informatycznych zdarzają się błędy. Ale że ich się nie usuwa przez
    pół roku a tylko zwodzi klienta to jakoś mnie napawa odrazą...

    > nie ma sensu i czasu inwestować w stare systemy,
    > podejrzewam że wszystko się skupia na tym,
    > aby bzwbk24 wogóle uruchomić z nowym systemem,
    > a później dopiero będzie rozwój funkcji
    >
    > jednakże to nie usprawiedliwa tego że Zorba+BZWBK24
    > to jeden wielki %^%^&@#$%

    Tak sobie pomyślałem, może polecenie zapłaty uruchomić do płacenia za
    telefon (akurat Dialog wprowadził taką możliwość)? Wg cennika realizacja
    kosztuje złocisza, czyli raptem 50 gr więcej niż tani przelew (aż
    przecierałem oczy). W każdym razie lepsze od paru minut zmarnowanych na
    puszczenie przelewu i zaoszczędza nerwy na zastanawianiu się, czy wykonany
    przelew widziany w Internecie jest prawdziwy, czy to tylko fata morgana.
    Niech się operator żre z bankiem jak ten ostatni coś popierniczy - ja sobie
    będę cool guy ;-)

    Płaci ktoś w ten sposób rachunki w nieszczęsnym BZWBK, zwłaszcza mając
    konto pod Zorbą w byłym BZWBK? Czy można na tym sposobie płatności polegać?

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com