  • Data: 2002-01-03 22:51:59
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> napisał >
    > Tak sobie pomyślałem, może polecenie zapłaty uruchomić do płacenia za
    > telefon (akurat Dialog wprowadził taką możliwość)? Wg cennika realizacja
    > kosztuje złocisza, czyli raptem 50 gr więcej niż tani przelew (aż
    > przecierałem oczy). W każdym razie lepsze od paru minut zmarnowanych na
    > puszczenie przelewu i zaoszczędza nerwy na zastanawianiu się, czy wykonany
    > przelew widziany w Internecie jest prawdziwy, czy to tylko fata morgana.
    > Niech się operator żre z bankiem jak ten ostatni coś popierniczy - ja
    sobie
    > będę cool guy ;-)

> [...]
    polegać?

    Ponad rok temu placilem rachunki z IDEI za pomoca zlecenia stalego (tak to
    sie nazywalo) - tzn. IDEA przesylala fakture do WBK, a bank placil. No i
    niestety raz bylo tak, ze bank nie dostal faktury, IDEA nie dostala kasy i
    chcieli mi zablokowac telefon. Sam musialem za tym biegac, lacznie z wizyta
    w salonie IDEI i zalatwieniu, ze wysla ponownie fakture do banku i zostawia
    notatke dla dzialu windykacji, zeby nie blokowac telefonu. Fakture wyslali,
    telefon zdarzyli zablokowac a notatki ktos w IDEI nie zauwazyl - od tego
    czasu mam telefon w innej sieci. Rachunki place sam przelewem z BZWBK -
    zawsze dochodza.

    pozdrawiam
    Wookasch