  • Data: 2002-01-04 00:24:48
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com> napisał

    > Polecenie zapłaty (direct debit) to co innego niż zlecenie stałe. Jest
    > 'deczko' bardziej współczesne pod
    > względem technicznym... No ale dzięki za info, mimo wszystko :-)

    Taaak wieemm... napisalem tak tylko przykladowo :)
    Ale na polecenie zaplaty to bym sie nie zdecydowal.
    O ile dobrze pamietam, to nad tym sie za bardzo nie ma kontroli. Tzn. bylem
    akurat w oddziale BZWBK i jakas kobieta sie klocila z niedysponentka,
    poniewaz Canal+ pobieral za pomoca polecenia zaplaty kase z jej konta, a Ona
    nie mogla zabronic bankowi wysylania tych pieniedzy, chociaz to bylo jej
    konto. Zakonczenie swiadczenia tej uslugi musialo "wyjsc" od Canal+. Od razu
    mowie, ze nie wiem dokladnie na jakiej zasaadzie polecenie zaplaty
    fukncjonuje - pisze tylko o prawdziwej sytuacji jaka wystapila w jednym z
    warszawskich oddzialow BZWBK.

    pozdrawiam
    Wookasch