  • 1. Data: 2002-04-18 18:33:58
    Temat: BRE sprzedaje mBank
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Do końca tego roku zakończy się proces przekształcania Banku
    Częstochowa w wirtualny mBank. Kolejnym krokiem ma być znalezienie partnera
    strategicznego dla mBanku. Niewykluczone, że będzie to towarzystwo
    ubezpieczeniowe lub na przykład firma telekomunikacyjna - powiedział dziś
    dziennikarzom Sławomir Lachowski, wiceprezes BRE Banku i przewodniczący rady
    nadzorczej BCz.

    Wirtualny mBank, który obecnie jest częścią BRE Banku, utworzy
    ze swoją macierzystą spółką grupę bankową. Przekształcony BCz pozostanie
    nadal spółką giełdową.

    Centrala mBanku, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, będzie
    się mieściła w Łodzi. W Częstochowie jedynym śladem po BCz pozostanie jeden
    oddział MultiBanku (detalicznej sieci BRE Banku).

    Dotychczasowi klienci BCz będą mogli przenieść się do BRE Banku
    (duże firmy), MultiBanku (mniejsze firmy i osoby prywatne) lub mBanku
    (klienci oswojeni z wirtualnym finansami).

    Za Expander.pl

  • 2. Data: 2002-04-18 20:16:36
    Temat: Re: BRE sprzedaje mBank
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    :
    :
    :Kolejnym krokiem ma być znalezienie partnera
    : strategicznego dla mBanku. Niewykluczone, że będzie to towarzystwo
    : ubezpieczeniowe lub na przykład firma telekomunikacyjna

    Czyżby mBank dla TPSA?

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-04-18 20:29:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyżby mBank dla TPSA?

    TPSA to Francuzi, sklanialbym sie do ERY :) (BRE - ma Elektrim,
    nieprawdaz??? :)

  • 4. Data: 2002-04-18 21:35:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > TPSA to Francuzi, sklanialbym sie do ERY :) (BRE - ma Elektrim,
    > nieprawdaz??? :)

    BRE przehandluje Elektrim i sprzeda udzialy francuzikom =)

  • 5. Data: 2002-04-18 22:14:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BRE przehandluje Elektrim i sprzeda udzialy francuzikom =)

    Albo cos z ubezpieczeniami - karty juz sa w Multibanku ubezpieczone...

  • 6. Data: 2002-04-19 07:31:41
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > Albo cos z ubezpieczeniami - karty juz sa w Multibanku ubezpieczone...

    niestety nie studenckie :(

    p.

  • 7. Data: 2002-04-19 08:22:10
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > : strategicznego dla mBanku. Niewykluczone, że będzie to towarzystwo
    > : ubezpieczeniowe lub na przykład firma telekomunikacyjna

    Kto wie, TP SA chce zbudowac w Lodzi Centrum Obliczeniowe.
    Taki bank przydalby sie TP SA, ma juz Wirtualna Polske, TP Internet. Bank
    wirtualny bylby na miejscu.
    Moze wreszcie skonczy sie niudana wspolpraca z B Handlowym z ktorym bylo
    dobrze dopoki nie przyszlo citi .....

    AO

  • 8. Data: 2002-04-19 08:43:57
    Od: "pl.biznes.banki" <j...@p...onet.pl>

    > Albo cos z ubezpieczeniami - karty juz sa w Multibanku ubezpieczone...

    O jakich ubezpieczaniach kart mówisz? Z tego co piszą na swoich stronach to
    wprowadzili tylko ubezpieczenie NNW dla posiadaczy konta osobistego
    MultiKonto Ja i MY. Nie udało mi się znaleść żadnych info dotyczących
    ubezpieczenia kart. Jeżeli możesz do daj jakieś namiary na te dane - kwestia
    tych ubezpieczeń bardzo mnie interesuje. A tak apropo ubezpieczania NNW to
    jest to bardzo dobra wartość dodana, ale martwi mnie 50% franczyza.

    Pozdrawiam
    Jerry

  • 9. Data: 2002-04-19 12:14:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Do końca tego roku zakończy się
    proces przekształcania Banku
    > Częstochowa w wirtualny mBank. Kolejnym krokiem

    Ktoś tu kłamie albo to niedopowoedzenie

    ////2002.04.18 14:10
    Poszukiwany inwestor dla mBanku
    (...) poinformował w czwartek dziennikarzy
    wiceprezes BRE
    Banku Sławomir Lachowski.

    'Szukamy nie inwestora strategicznego, bo my nim
    jesteśmy, tylko partnera,
    który przyniósłby wartość dodaną dla mBanku' -
    powiedział Lachowski.

    Lachowski dodał, że tym partnerem może być nim
    firma ubezpieczeniowa.////

    więc jak partner strategiczny (czyli pozbywają się
    mbanku) czy tylko inwestor z mniejszościowym
    udziałem i wprowadzający nowe funkcje, ofertę ?

    Sark

  • 10. Data: 2002-04-19 15:53:28
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś tu kłamie albo to niedopowoedzenie

    Prawdziwa jest DRUGA historyjka (sam slyszalem :-)

> [...]
    > który przyniósłby wartość dodaną dla mBanku' -
    > powiedział Lachowski.
    >
    > Lachowski dodał, że tym partnerem może być nim

    dodal rowniez, ze moze byc to np. firma telekomunikacyjna

    > więc jak partner strategiczny (czyli pozbywają się
    > mbanku) czy tylko inwestor z mniejszościowym
    > udziałem i wprowadzający nowe funkcje, ofertę ?

    Szukaja pomyslu na pomysl?
    :-)

    Pzdr,

    Maciej