  • 1. Data: 2002-04-18 18:35:12
    Temat: Citi dla kibicow
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Citibank - Sektor Bankowości Detalicznej Banku Handlowego SA w związku z
    Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, wprowadził do oferty okolicznościową
    kartę kredytową "Citibank FIFA 2002".
    Limitowana edycja karty będzie oferowana do 30 czerwca. Jest to pierwsza
    karta kredytowa Citibanku ze znakiem MasterCard w Polsce.
    Karta dostępna jest w wersji Classic i Gold. Karta Classic kosztuje 45 zł za
    pierwszy rok użytkowania. Za każdą dodatkową kartę trzeba zapłacić 25 zł.
    Posiadacze kart Citibank FIFA 2002 mogą wziąć udział w konkursie. Na autorów
    najlepszych haseł podkreślających zalety Karty Kredytowej Citibank czekają
    między innymi: najnowszej generacji monitor plazmowy, zestawy kina domowego
    z systemem głośników przestrzennych, kamery cyfrowe. Autorzy pierwszych 2002
    haseł otrzymają pamiątkowe piłki nożne FIFA 2002.

    Posiadacze kart Citibank FIFA 2002 mogą skorzystać z rabatów w ponad 700
    punktach handlowo-usługowych, standardowo dostępnych dla klientów Citibanku
    oraz z zniżek w wybranych sklepach sportowych oraz fitness klubach. (AN)

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-04-18 19:03:53
    Temat: Re: Citi dla kibicow
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jest to pierwsza karta kredytowa Citibanku ze znakiem MasterCard w Polsce.
    ^^^^^^^^^

    Jak to mówi Adam - "Citi prawda".
    Kłamią i ani się zająkną.
    Ech... co za bank.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-04-18 20:15:10
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : > Jest to pierwsza karta kredytowa Citibanku ze znakiem MasterCard w
    Polsce.
    : ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^
    :
    : Jak to mówi Adam - "Citi prawda".
    : Kłamią i ani się zająkną.
    : Ech... co za bank.
    : Grzegorz

    No i napisali prawdę jest to pierwsza KK w Citi ze znakiem MC w Polsce.
    Dotąd Citi
    ^^^^^^^^^
    wydawał KK tylko ze znakiem Visa.

    LeszekR.

  • 4. Data: 2002-04-19 04:46:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No i napisali prawdę jest to pierwsza KK w Citi ze znakiem MC w Polsce.
    > Dotąd Citi
    > ^^^^^^^^^

    Hau, hau, hau... Odszczekuję.
    Na usprawiedliwienie mam, że do dzisiaj jestem pod wrażeniem opowiastki
    citinaganiacza, że oni pierwsi wydawali kk w Polsce :-(
    Przepraszam, pośpieszyłem się.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-04-19 20:51:34
    Od: "rafał" <r...@w...pl>

> [...]
    > Na usprawiedliwienie mam, że do dzisiaj jestem pod wrażeniem opowiastki
    > citinaganiacza, że oni pierwsi wydawali kk w Polsce :-(

    a ja Wam napisze ze juz sobie zamowilem MC FIFA 2002 ! posiadam VC kredyto
    wke i jestem z niej bardzo zadowolony, wydaje mi sie ze w RP ludzie jeszcze
    nierozumieja ze nic nie ma za darmo, a jak sie nie potrafi takich kart uzy
    tkowac to sie ma problemy :-)
    a citinaganiacze to juz odzielna historia brrrr ....
    RF

  • 6. Data: 2002-04-20 06:55:22
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Hau, hau, hau... Odszczekuję.
    > Na usprawiedliwienie mam, że do dzisiaj jestem pod wrażeniem opowiastki
    > citinaganiacza, że oni pierwsi wydawali kk w Polsce :-(

    A kto był pierwszy, wydawało mi się że właśnie Citi ?

  • 7. Data: 2002-04-20 12:38:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > A kto był pierwszy, wydawało mi się że właśnie Citi ?

    Pakao o ile się nie mylę :-))
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-04-22 05:07:19
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    > Pakao o ile się nie mylę :-))

    Jesteś pewien że wcześniej zaczęli wydawać karty KREDYTOWE ???

  • 9. Data: 2002-04-22 06:12:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Bajoński" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien że wcześniej zaczęli wydawać karty KREDYTOWE ???

    Pierwsza karta kredytowa w Polsce była Express M
    [ http://www.karty.3a.pl/inne2/glob-expressm.jpg ] - karta o zasięgu
    krajowym.
    Pierwsza karta o zasięgu międzynarodowym była VISA Classic Kredyt Banku
    [wydawana do 1997 roku]. Na rewersie tej karty znajdowało się zdjęcie
    posiadacza.
    Przed karta City były wydawane jeszcze 2 karty kredytowe domestic [o zasięgu
    krajowym] VISA Classic Kredyt Banku i MC Pekao.

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 10. Data: 2002-04-22 06:40:40
    Od: <p...@p...com>

    > a ja Wam napisze ze juz sobie zamowilem MC FIFA 2002 ! posiadam VC kredyto
    > wke i jestem z niej bardzo zadowolony

    A po co Ci MC? Ludzie pisali, że za granicą jest rozliczna przez USD? Prawda to?

    Przemek