  • 1. Data: 2002-04-18 17:06:29
    Temat: konta dla studentow
    Od: "MaG" <w...@p...onet.pl>

    witam wszystkich serdecznie i mam pytanie: ktory bank w Polsce oferuje
    darmowe konta dla studentow (np. bez prowizji za utrzymanie, etc.)
    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-18 17:12:57
    Temat: Re: konta dla studentow
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > witam wszystkich serdecznie i mam pytanie: ktory bank w Polsce oferuje
    > darmowe konta dla studentow (np. bez prowizji za utrzymanie, etc.)
    > dzieki i pozdrawiam

    np BZWBK
    albo.. mBank :)

  • 3. Data: 2002-04-18 17:22:25
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > witam wszystkich serdecznie i mam pytanie: ktory bank w Polsce oferuje
    > darmowe konta dla studentow (np. bez prowizji za utrzymanie, etc.)
    > dzieki i pozdrawiam

    Z tradycyjnych marmurkow to konto Xtra Student24 z BZWBK - do tego
    pierwsza VE lub Maestro za darmo. Jednak poziom uslug i silnie
    ograniczony dostep do internetu (tylko zdefiniowane przelewy dla
    konta studenckiego) sprawia, ze polecic WBK jakos mi ciezko... :-)
    Ale jako miejsce do wplacania pieniedzy sie nada.

    Lepsze rozwiazanie to zwykle darmowe konta (zadne tam studenckie)
    w Lukasie (e-konto) lub LGNet.

    Najlepiej pomyslec na zestawem bank tradycyjny z mowlizowscia darmowych
    wplaty gotowki i szerszym zakresem kart + bank wirtualy do trzymania
    pieniedzy i dokonywania darmowch przelewow.

    Ze swojej strony polecam Lukas + mBank. Nie zaszkodzi tez zalozyc
    konto w Inteligo - dostac 50 zeta za friko ;-) i miec dobra karte
    to tranzakcji w internecie. Lukas tylko do wplaty i wyplaty
    pieniedzy (mozna bezprowizyjnie korzystac z bankomatow BZWBK).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-04-18 17:30:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Lepsze rozwiazanie to zwykle darmowe konta (zadne tam studenckie)
    > w Lukasie (e-konto) lub LGNet.

    A tu nie masz zdefiniowanych kont??? (Lukas??) Bo wersja PRO tpo platna
    przeciez jest
    A LGNET moze byc niedlugo sprzedany...

  • 5. Data: 2002-04-18 17:46:22
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > A tu nie masz zdefiniowanych kont??? (Lukas??) Bo wersja PRO tpo platna
    > przeciez jest

    Hehe, ja napisalem to wiedzialem ze ktos to poprawi :-)
    Sa zdefiniowane ale elixiry sa za darmo a nie za 1,5 zl...
    wiec nie ma problemu aby wyslac na mbank i stamtad
    gdziekolwiek.

    > A LGNET moze byc niedlugo sprzedany...

    No wiem... Nordea...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-04-18 17:57:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hehe, ja napisalem to wiedzialem ze ktos to poprawi :-)
    > Sa zdefiniowane ale elixiry sa za darmo a nie za 1,5 zl...
    > wiec nie ma problemu aby wyslac na mbank i stamtad
    > gdziekolwiek.

    Pytanie czy tak koniecznie on bedzie robil od groma przelewow. Jawidze po
    swoim koledze, ktory ma ustawiione moje konto w BZWBK + swoje drugie PKO BP
    + mBank + rodzice.
    I wiecej przelewow nie robi a jesli juz to via mBank (ale nigdy tego jeszcze
    nie robil ;)

    Co kto woli...

  • 7. Data: 2002-04-19 11:37:13
    Od: "Mateusz Jasny" <m...@p...onet.pl>

    No to ja polecam PKO BP + mbank
    W PKO BP biora co prawda zlotowke , ale oddzial jest w prawie kazdej dziurze
    , wiec jest to prosty , szybki i tani sposob , zeby szybko gotowk z domu
    dostac, a m-bank potraktowac jako konto gdzie bedziesz dostawal kase na np.
    akademik czy mieszkanko