  • 21. Data: 2005-07-13 21:04:21
    Temat: Re: BPHahahaha - dostalem hahaha KK :))
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Coś czuję, że szczerze będę żałować tego kroku, ale do odważnych świat należy.
    > :)

    Daj znać jak poszło :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2005-07-13 21:14:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 13 Jul 2005 23:04:21 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Daj znać jak poszło :)

    Ja dodam jeszcze, ze zlozylem wniosek przez net o wypuklego MC kiedys
    tam z limitem wlasnie 3000 (przenosilem karte z innego banku z takim
    limitem i mialem dostac tyle samo) no i poniewaz do 3000 jest tylko
    plaskata, to byli na tyle uprzejmi, ze zamiast zaproponowac mi
    plaskata, to sami z siebie podniesli limit na 3100, zeby tylko mogla
    byc wypukla (a taka swoja droga dlaczego nie np. 3001? :))
    Tak wiec na poczatku bylo milo, a potem... Potem odpalilem Sez@ma
    :-)))))))

    G.

  • 23. Data: 2005-07-13 21:20:38
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak wiec na poczatku bylo milo, a potem... Potem odpalilem Sez@ma
    > :-)))))))

    MEGA^ROTFL !!!!!!! ;-))))

    A tak na poważnie, to miałem podobne wrażenia. Na początku miła obsługa.....

  • 24. Data: 2005-07-14 12:02:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Jul 2005 23:04:21 +0200, w <db3vmg$u7g$1@news.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(-a):

    > Daj znać jak poszło :)

    Na pewno dać znać, bo historia pewnie będzie tego warta ;)

  • 25. Data: 2005-07-16 10:10:38
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > plaskata, to sami z siebie podniesli limit na 3100, zeby tylko mogla
    > byc wypukla (a taka swoja droga dlaczego nie np. 3001? :))

    Przypuszczam że kwota limitu jest zawsze wielokrotnością 100 zł. :))

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2005-07-20 17:14:02
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Jul 2005 23:04:21 +0200, w <db3vmg$u7g$1@news.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(-a):

    > Daj znać jak poszło :)

    No to daję znać. Kompletna porażka :))

    Zaproponowano mi BPH Interię, ponieważ do 3k dostaje się tylko plaskacze, a ten
    plaskacz akurat nadaje się do płacenia przez net.
    Na mogą sugestię coby limit nieco podnieść (i dać normalnego Mastercarda),
    dowiedziałem się, że do 3,5k nie mogą przy przenoszeniu tak 'sami z siebie
    podnieść'.

    A w ING dostałem KK Visy, a ponieważ zaszło małe nieporozumienie (dostałem
    mniejszy limit i nie na podstawie przenosin, tylko normalnego przyznania), to
    zaproponowano mi drugą kartę z wnioskowanym limitem (Mastercarda ze względów
    'technicznych'). Z dostępem przez net i rachunkiem OKO i wszystko bezpłatnie.

    Kurcze, sam nie wiem, który bank wypadł lepiej ;)

  • 27. Data: 2005-07-21 18:55:22
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]

    >dowiedziałem się, że do 3,5k nie mogą przy przenoszeniu tak 'sami z siebie

    Mhm :) Byłeś po prostu mało asertywny i nie naprowadziłeś Panią/Pana na
    właściwy trop . Przecież zależało Ci na wypukłości karty a nie na
    zwiększeniu limitu. Ale faktycznie nie wygląda to zbyt dobrze.

    pozd
    Adam

  • 28. Data: 2005-07-22 13:11:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 21 Jul 2005 20:55:22 +0200, w <dbor2p$egp$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Adam
    S." <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > właściwy trop . Przecież zależało Ci na wypukłości karty a nie na
    > zwiększeniu limitu. Ale faktycznie nie wygląda to zbyt dobrze.

    A jaki sposób miałem naprowadzić skutecznie? :)
    I tak już mam wypukłą (a nawet dwie, bo dyletanci z Lukasa nie potrafią
    zrozumieć dyspozycji).

  • 29. Data: 2005-07-28 06:01:59
    Od: "Czesław" <c...@o...pl>

    zamiast iść do dziadowskiego banku trzeba było iść do porządnego he he , w ING-
    u dostałem wypukłą "z lwem" haha za free, za 11 miesięcy ją wypowiem i
    przeniosę się na nową promocję;)

    pzdr

    Cz.