    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPHahahaha - dostalem hahaha KK :))
    Date: Wed, 20 Jul 2005 19:14:02 +0200
    Sender: p...@v...pl@xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl

    Wed, 13 Jul 2005 23:04:21 +0200, w <db3vmg$u7g$1@news.dialog.net.pl>, Marcin
    Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(-a):

    > Daj znać jak poszło :)

    No to daję znać. Kompletna porażka :))

    Zaproponowano mi BPH Interię, ponieważ do 3k dostaje się tylko plaskacze, a ten
    plaskacz akurat nadaje się do płacenia przez net.
    Na mogą sugestię coby limit nieco podnieść (i dać normalnego Mastercarda),
    dowiedziałem się, że do 3,5k nie mogą przy przenoszeniu tak 'sami z siebie
    podnieść'.

    A w ING dostałem KK Visy, a ponieważ zaszło małe nieporozumienie (dostałem
    mniejszy limit i nie na podstawie przenosin, tylko normalnego przyznania), to
    zaproponowano mi drugą kartę z wnioskowanym limitem (Mastercarda ze względów
    'technicznych'). Z dostępem przez net i rachunkiem OKO i wszystko bezpłatnie.

    Kurcze, sam nie wiem, który bank wypadł lepiej ;)