  • 1. Data: 2006-06-15 20:13:53
    Temat: BPH vs mBank - mbank zubożały w informacje?
    Od: marta <h...@h...pl>

    Cześć. Od dłuższego czasu prowadzę konto internetowe taty Srebrny Sez@m,
    jako że w internecie nie bardzo idzie mu poruszanie się :) Z kolei ja
    założyłam sobie kilkanaście dni temu konto w mBanku. Wpłaciłam na nie
    pierwsze swoje pieniądze na eMax+ Ku mojemu zdziwieniu nie zauważyłam
    tam po wpłacie pieniędzy i zaksięgowaniu żadnych informacji odnośnie
    oprocentowania konta. Nie ma też informacji dot. kiedy zostaną naliczone
    odsetki i ile zabierze sobie Belka podatku :] W BPH jest wszystko ładnie
    napisane. Jako że mBank jest typowym bankiem internetowym spdziewałam
    się takich informacji. Cóż BPH w tym zakresie prowadzi. Może coś
    przeoczyłam w co wątpię?

    Macie podobne spostrzeżenia?

  • 2. Data: 2006-06-15 20:34:55
    Temat: Re: BPH vs mBank - mbank zubożały w informacje?
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "marta" wrote
> [...]
    > napisane. Jako że mBank jest typowym bankiem internetowym spdziewałam
    > się takich informacji. Cóż BPH w tym zakresie prowadzi. Może coś

    eMax+ = 3,60%
    Odsetki na rachunkach naliczane są na koniec każdego miesiąca i potrącany
    jest podatek Belki którego wielkość jest wszedzie taka sama 19% :-)
    a wszystko jest opisane w ogólnych danych o emax+
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-15 22:57:21
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    a do czego to moze byc potrzebne?

    kursor

  • 4. Data: 2006-06-16 07:13:17
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest podatek Belki którego wielkość jest wszedzie taka sama 19% :-)
    > a wszystko jest opisane w ogólnych danych o emax+

    no jak, przeciez podatek belki to powinien byc od dywidend naliczany, a nie
    co miesiac od lezacych odsetek na lokacie? myle sie ?

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 5. Data: 2006-06-16 07:43:17
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    kursor wrote:
    > a do czego to moze byc potrzebne?
    >
    > kursor

    Zeby nie szukać na stronach informacyjnych banku. W (siostrzanym) multibanku
    jest podane oprocentowanie (także k.odnawialnego/debetu) w szczegółach
    rachunku.

  • 6. Data: 2006-06-16 08:11:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 16 Jun 2006 09:13:17 +0200, "Cyprian Prochot"
    <c...@e...pl> wrote:

    >no jak, przeciez podatek belki to powinien byc od dywidend naliczany, a nie
    >co miesiac od lezacych odsetek na lokacie? myle sie ?

    Oj, znowu Ci powiedzieli... Źle ;)
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/

  • 7. Data: 2006-06-16 08:29:24
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "Cyprian Prochot" wrote

    > no jak, przeciez podatek belki to powinien byc od dywidend naliczany, a
    nie
    > co miesiac od lezacych odsetek na lokacie? myle sie ?

    Przy każdym dopisywaniu odsetek raz w miesiącu na emax+ jest automatycznie
    odejmowany podatek Belki i w historii rachunku jest to opisane jako
    "Podatek od odsetek kapitałowych"
    czyli np. dopiszą Ci 10PLN odsetek, z tego zabiorą 2PLN

    a pisze to poniewaz mam emax+ i co miesiąc kasuja mi Belkowe :-)

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2006-06-16 09:46:37
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:sdo492lbnucids9t3jjn21tda8mc4sve38@4ax.com...

    > Oj, znowu Ci powiedzieli... Źle ;)

    PLONK

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 9. Data: 2006-06-16 15:47:36
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> wrote in message

    > myle sie ?

    tak

    kursor

  • 10. Data: 2006-06-16 21:53:24
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    marta wrote:

> [...]
    > napisane. Jako że mBank jest typowym bankiem internetowym spdziewałam
    > się takich informacji. Cóż BPH w tym zakresie prowadzi. Może coś

    Ja bym sie tak nie czepial mbanku bo interfejs transakcyjny sluzy przede
    wszystkim do operacji na rachunku a nie informowania o ofercie banku.

    Moze i bph prowadzi pod wzgledem ilosci informacji na stronach
    transakcyjnych (co nie dla kazdego jest plusem), za to jesli
    chodzi o niezawodnosc dzialania to niestety wypada kiepsko.