  • 1. Data: 2005-02-28 09:56:16
    Temat: BPH - spokojnie z sezamem ;)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Jeśli ktoś się przeraził kwotą pokazywaną jako środki dostępne dla KK, to
    nie ma sie co bać - znowu im padło...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2005-02-28 10:14:43
    Temat: Re: BPH - spokojnie z sezamem ;)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Jeśli ktoś się przeraził kwotą pokazywaną jako środki dostępne dla KK, to
    > nie ma sie co bać - znowu im padło...

    I to jest nius?
    Gdybyś napisał, że wszystko działa, to byłby nius :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-02-28 22:03:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 28 Feb 2005 09:56:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Jeśli ktoś się przeraził kwotą pokazywaną jako środki dostępne dla KK, to
    >nie ma sie co bać - znowu im padło...

    spoko, spoko. uzytkownicy sezama sa przyzwyczajeni. ale ja dalej nie
    moge sie nadziwic, jaki tam burdel :)
    np. po dniu generacji wyciagu najpierw przez jakis czas widac
    prawidlowo date i kwote minimalna, ale kwota calkowita jest z sufitu,
    dopiero po paru dniach pojawia sie prawdziwa kwota calkowita, a
    jeszcze pozniej transakcje :)
    ogolnie to juz chyba lepiej nie miec tego podgladu - wiecej
    dezinformacji niz informacji.

    G.

  • 4. Data: 2005-02-28 22:23:59
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > prawidlowo date i kwote minimalna, ale kwota calkowita jest z sufitu,
    > dopiero po paru dniach pojawia sie prawdziwa kwota calkowita, a

    To się nazywa syndrom "jutro po szesnastej" :-)

    > ogolnie to juz chyba lepiej nie miec tego podgladu - wiecej
    > dezinformacji niz informacji.

    Eeee, no coś tam czasami się skorzysta, ale fakt, że trzeba to traktować z
    rezerwą - nie tylko karty.

    Np. dzisiaj:
    1. Niemożność wykonania transakcji przez M@klera, a tak się chwalili, że
    "nowatorskie rozwiązanie single sign-on". Dobrze, że chociaż transakcje
    wykonywane w takich sytuacjach telefonicznie traktują jak internetowe (mniejsza
    prowizja).

    2. O godzinie ~20 przychodzą maile o zalogowaniu do systemu, wykonaniu przelewu,
    itp. Niby dobrze, gdyby nie to, że miało to miejsce kilka godzin wcześniej :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2005-02-28 22:32:29
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 28 lut 2005 at 22:03 GMT,
    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> napisał(a):
    > spoko, spoko. uzytkownicy sezama sa przyzwyczajeni. ale ja dalej nie
    > moge sie nadziwic, jaki tam burdel :)

    Ja włąśnie doświadczyłem na swojej skórze potęgi tego elektronicznego
    giganta. Za wypłatę w euro z konta złotówkowego jest pobierana prowizja
    5zł (tak jakbym złotówki wypłacał - a nie euro - którego z bankomatu
    przecież wziąć nie mogę), ale jakbym ten plik banknotów przeniósł
    pomiędzy bankomatem a okienkiem - to już prowizji by nie było. No ale u
    niech nawet bezgotowkowość jakaś inna. Napisałem reklamację - na razie
    wspina się po szczeblach władzy.

    --
    Jurek

    "Nie bójmy się powiedzieć: Stop sygnaturkom!!!"

  • 6. Data: 2005-03-01 06:08:04
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Za wypłatę w euro z konta złotówkowego jest pobierana prowizja
    > 5zł (tak jakbym złotówki wypłacał - a nie euro - którego z bankomatu
    > przecież wziąć nie mogę), ale jakbym ten plik

    Opłata za asygnatę tyle wynosi. ALE ja się w ogóle dziwię że ktoś Ci
    wypłacił obcą walutę z konta w PLN. Bank nie prowadzi kantoru - owszem można
    zrobić operację pomiędzy rachunkami.

    Jeszcze PLN u nas jest obowiązująca walutą i to że jest taki bankomat który
    wypłaca EUR (na Okęciu chyba) to nie znaczy ze wszystkie tak mają mieć.

    banknotów przeniósł
    > pomiędzy bankomatem a okienkiem - to już prowizji by nie było. No ale u

    Wypłatę w bankomacie masz darmo, w TOiP jest wymieniona opłata za asygnatę i
    warunki kiedy jej się nie pobiera.

    > niech nawet bezgotowkowość jakaś inna. Napisałem reklamację - na razie
    > wspina się po szczeblach władzy.

    W końcu pewnie dotrze do wszechmocnego :)

    Darek

  • 7. Data: 2005-03-01 07:56:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2005 22:03:18 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > spoko, spoko. uzytkownicy sezama sa przyzwyczajeni. ale ja dalej nie

    Mi pierwszy raz zdarzyło się żeby w środkach dostępnych było wyświetlane coś
    innego niż prawdziwe środki dostępne albo 0.00... dlatego się zaniepokoiłem
    i zadzwoniłem do obsługi :)

> [...]
    > prawidlowo date i kwote minimalna, ale kwota calkowita jest z sufitu,
    > dopiero po paru dniach pojawia sie prawdziwa kwota calkowita, a

    Transakcje zawsze się pojawiają u nich z dużym opóźnieniem. Inna sprawa, że
    dzięki temu mamy "promocyjnie" przedłużony o parę dni grace period ;)
    Zaś co do kwoty minimalnej - nie wiem, nigdy na nią nie patrzę. Ale kwota
    całkowita zawsze mi się zgadza - oczywiście dzień po generacji wyciągu, bo u
    nich to wszystko o jeden dzień zapóźnione ;)

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2005-03-01 11:50:39
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 01 mar 2005 at 06:08 GMT,
    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Wypłatę w bankomacie masz darmo, w TOiP jest wymieniona opłata za asygnatę i
    > warunki kiedy jej się nie pobiera.

    Nie sprawdzałem w TOIP - pewnie te 5 zł jest legalne. Ale nie zmienia to
    faktu że mnie dziwi. Ale może ja mam zwichrowane normy?

  • 9. Data: 2005-03-01 16:45:53
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    > Transakcje zawsze się pojawiają u nich z dużym opóźnieniem. Inna sprawa,
    że
    > dzięki temu mamy "promocyjnie" przedłużony o parę dni grace period ;)

    zludzenie, rachunki wystawiane sa tez z opoznieniem, wlasnie tak aby
    zniwelowac powyzsze

  • 10. Data: 2005-03-01 17:51:04
    Temat: Errata
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > wypłacił obcą walutę z konta w PLN. Bank nie prowadzi kantoru - owszem
    > można zrobić operację pomiędzy rachunkami.

    Skup i sprzedaż waluty BPH prowadzi - nie skupuje tylko bilonu

    > banknotów przeniósł

    No niestety to jest paranoja. Zamienisz gorówę na walutę bez prowizji (jak
    jesteś klientem BPH) a jak z rachunku to wtedy 5zł. Po głębszym
    zastanowieniu jednak skłaniam się do nie pobierania w takim przypadku
    prowizji.

    Darek