  • 1. Data: 2005-02-28 08:06:56
    Temat: ING
    Od: "Ptysia" <p...@i...pl>

    nie dziala strona, co jest?

    :( potrzebuje sprawdzic stan konta i d.....

  • 2. Data: 2005-02-28 08:28:58
    Temat: Re: ING
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ptysia <p...@i...pl> wrote:
    > nie dziala strona, co jest?
    >
    > :( potrzebuje sprawdzic stan konta i d.....

    Dzisiaj to jakas ogolna awaria. Home dziala jakby chcial, a nie mogl (w
    zwiazku z tym prnews.pl tez...)

  • 3. Data: 2005-02-28 09:21:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-02-28 09:28:

    > Dzisiaj to jakas ogolna awaria. Home dziala jakby chcial, a nie mogl (w
    > zwiazku z tym prnews.pl tez...)

    Inteligo: W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-02-28 09:47:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Dzisiaj to jakas ogolna awaria. Home dziala jakby chcial, a nie mogl (w
    > zwiazku z tym prnews.pl tez...)

    oj, na dzisiaj to chyba wszytscy sobie zaplanowali awarie
    w mBanku czat z mLinia nie dziala
    az boje sie tam zadzwonic w sprawie 2 niezrealizowanych przelewow bo
    pewnie bede sluchal muzyczki z 30 minut :(

    PiotR

  • 5. Data: 2005-02-28 10:23:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Inteligo: W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu
    > WWW.

    DB rowniez o 11:05 ale wlasnie wszystko zadzialalo i ING i DB
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-02-28 12:29:22
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca said the following On 2005-02-28 10:21:
    [...]

    > Inteligo: W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.

    A w BZWBK moja KK "pojawia się i znika" :-)

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2005-02-28 19:05:07
    Od: "interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ptysia" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie dziala strona, co jest?
    >
    > :( potrzebuje sprawdzic stan konta i d.....

    u mnie dziala, podaj haslo i login to Ci spradze;)
    przy okazji za fatyge sobie wezme:)
    pozdr. Piotrek!!