  • 1. Data: 2005-02-27 22:17:44
    Temat: Który bank i jaka waluta - kredyt 15000
    Od: "Madzia" <M...@w...pl>

    Witam tęgie głowy i proszę o pomoc. Chcę wziąć kredyt 15000 zł, należę do
    PeKaO SA i chętnie mi dadzą na 3 lata. Ale wydaje mi się, że warunki mało
    przekonujące, m.in. 5 % prowizji, odsetki spore... to w naszych złotówkach.
    Znajomi podpowiadają mi, że warto we frankach szwajcarskich, że w innych
    bankach itd. Wertuję internet, ale napotykam na ogólne warunki, brak
    konkretów. Czy jest jakieś optymalne rozwiąznie ? Jaki bank, jaka waluta ?

    Proszę o pomoc i pozdrawiam,
    Uboga :-)

  • 2. Data: 2005-02-28 11:37:05
    Temat: Re: Który bank i jaka waluta - kredyt 15000
    Od: "Madzia" <M...@w...pl>

    Nikt z tej grupy nie żyje na kredyt ?
    Takim to dobrze. Trudno, pójdę z torbami...

  • 3. Data: 2005-02-28 12:33:49
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    > Nikt z tej grupy nie żyje na kredyt ?
    > Takim to dobrze. Trudno, pójdę z torbami...

    Ja osobiście byłem w podobnej sytuacji i skorzystałem z pomocy Expander-a.
    Sprawe załatwiłem w 2 dni łącznie z podpisaniem umowy, wszystko gładko i
    profesjonalnie.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2005-02-28 18:10:39
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "Madzia" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PeKaO SA i chętnie mi dadzą na 3 lata. Ale wydaje mi się, że warunki mało
    > przekonujące, m.in. 5 % prowizji, odsetki spore... to w naszych

    nie wspomnialas ze ww kwota moze byc bez zadnych zabezpieczen.

    Sebastian

  • 5. Data: 2005-03-01 13:18:37
    Od: "Madzia" <M...@w...pl>

    Kredyt załatwiony, szczegółów nie zdradzę bo nie ma komu.