  • 1. Data: 2005-02-27 21:55:16
    Temat: Jak/Gdzie zainwestowac 3000 PLN + 500 PLN miesiecznie, ale tylko 10 razy w roku
    Od: "szastox" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam do dyspozycji 3000 zlotych oraz 500 zlotych 10 razy w roku (miesiecznie
    bez lipca i sierpnia). Wiem, ze miesieczne wplaty ustana w czerwcu 2008
    roku, wiec na inwestycje wplace rowne 20 tys. zlotych.

    Gdzie i jak zainwestowac te pieniadze tak, aby po 2 latach od ostatniej
    wplaty (czyli w czerwcu 2010) moc rozpoczac wyplacanie ok. 250 zlotych
    miesiecznie? Dodam, ze nie chce wtedy calkowicie rezygnowac z inwestycji, a
    jedynie wyplacac po 250 zlotych miesiecznie.

    Mam konto w Inteligo i pierwsze co sprawdzilem, to Inwestycje PKO/CREDIT
    SUISSE, jednak tam wymagne jest wplacanie pieniedzy co miesiac - czy to ze
    mam do dyspozycji po 500 zloty tylko przez 10 miesiecy w roku
    dyskwalifikuje mnie w Funduszach Inwestycyjnych? Wiem, ze moglbym
    rozdzielic 5000 z calego roku po rowno na 12 miesiecy, ale wolalbym zeby
    pieniadze odrazu trafialy na inwestycje a nie czekaly na koncie.

    --
    szastox

  • 2. Data: 2005-02-28 11:57:54
    Od: "bastian" <s...@n...bauer.pl>

    .

> [...]
    > rozdzielic 5000 z calego roku po rowno na 12 miesiecy, ale wolalbym zeby
    > pieniadze odrazu trafialy na inwestycje a nie czekaly na koncie.

    Nie musisz wplacac co miesiac jakiejs okreslonej sumy (tzn. jesli nie mozesz
    :) )
    Zasada jest taka ze w ciagu roku musisz wplacisz 12x okreslona miesieczna
    suma
    a czy zrobisz to za jednym razem czy co miesiac to twoja sprawa...
    Tak to chyba najczesciej wlasnie jest w funduszach (tzn. w takich w ktore ja
    inwestuje
    a tez mam troche kasy w PKO/CS stabilnego wzrostu i tez tak jest)

    pozdrawiam

    bastian

  • 3. Data: 2005-02-28 12:04:44
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    szastox z adresu: <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    > 250 zlotych miesiecznie? Dodam, ze nie chce wtedy calkowicie
    > rezygnowac z inwestycji, a jedynie wyplacac po 250 zlotych

    Gratuluję kredyciku studenckiego ;-)
    Otwórz sobie SFI w mBanku a tam już masz do wyboru kilka bezpiecznych
    funduszy, bez prowizji za kupowanie i umarzanie jednostek.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 4. Data: 2005-02-28 19:06:35
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >Gratuluję kredyciku studenckiego ;-)

    dokadnie o tym samym pomyslalem :] "widac" ze to kredycik :-)

    >Otwórz sobie SFI w mBanku a tam już masz do wyboru kilka bezpiecznych
    >funduszy, bez prowizji za kupowanie i umarzanie jednostek.

    i to samo bym polecil...