    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - spokojnie z sezamem ;)
    Date: Tue, 1 Mar 2005 07:56:11 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 28 Feb 2005 22:03:18 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > spoko, spoko. uzytkownicy sezama sa przyzwyczajeni. ale ja dalej nie

    Mi pierwszy raz zdarzyło się żeby w środkach dostępnych było wyświetlane coś
    innego niż prawdziwe środki dostępne albo 0.00... dlatego się zaniepokoiłem
    i zadzwoniłem do obsługi :)

    > np. po dniu generacji wyciagu najpierw przez jakis czas widac
    > prawidlowo date i kwote minimalna, ale kwota calkowita jest z sufitu,
    > dopiero po paru dniach pojawia sie prawdziwa kwota calkowita, a
    > jeszcze pozniej transakcje :)

    Transakcje zawsze się pojawiają u nich z dużym opóźnieniem. Inna sprawa, że
    dzięki temu mamy "promocyjnie" przedłużony o parę dni grace period ;)
    Zaś co do kwoty minimalnej - nie wiem, nigdy na nią nie patrzę. Ale kwota
    całkowita zawsze mi się zgadza - oczywiście dzień po generacji wyciągu, bo u
    nich to wszystko o jeden dzień zapóźnione ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004