  • 41. Data: 2005-07-06 20:36:00
    Temat: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:1j9ebcj3yunmm.dlg@vahanara.pl,
    niejaki(a): Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick z adresu
    <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(a):

    > Przepraszam bardzo, ale skąd te dane?!
    > Bo kiedy czytam, że po jednej akcji marketingowej pół miliona Polaków
    > zakłada konto, to mam wrażenie, że zasnąłem w Katowicach a obudziłem
    > się w Pekinie i jest nas miliard.

    ONI nie mówią, że pół miliona otworzyło konta - mówią, że pół miliona
    przeszło
    czyli liczą i konta i karty i kredyty

    a znając bank, to pewnie jak ktoś ma kartę, konto i kredyt to występuje w
    trzech osobach

    a banku nie zamkną - przecież z PEKAO się połączy :)
    wtedy się zacznie ciekawie robić

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 42. Data: 2005-07-06 20:41:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > i tak jak teraz bank chwali się, że przeszło do nich 500000 osób, to za rok
    > przemilczy fakt, że większość uciekła :)

    Eeeetam, nie przemilczy tylko pochwali się dyplomatycznie,
    że wzrosły mu zyski o ponad 20*mln zł ;-D

    *większość z 500000 osób x opłata za zamkniecie promocyjnego konta

  • 43. Data: 2005-07-06 21:22:22
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    trainer napisał(a):

    > hmmm co też za błyskotliwą puentę masz przygotowaną? może coś o
    > świstaku? albo kopytku?
    > wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty, jeżeli to czyta, zapewne zagryza
    > wargi w oczekiwaniu na rozwój tego wątku.
    > ale zaryzykuję i odpowiem: nie kupuję w sensie takim, że nie jestem
    > teraz w MM a w sensie takim, czy mam uprzedzenia wobec tego sklepu - nie
    > mam uprzedzeń i jeżeli coś tam będzie tańsze niż w innych sklepach to
    > kupię.
    > a teraz czekam na miażdżący dowcip...

    OK. To uwaga! Przygotuj się! Już. DUP!!!

    ...bo ich slogan... no ten... wiesz... taki znany z telewizji... "Nie
    dla idiotów" ... i jeśli chwytasz tak każde hasło marketingowe...to
    wiesz... pomyślałem... że może kupujesz, że... że niby Ci na ambicje
    wyjeżdża czy co.... haha... czy nie?

    A tak na poważnie to sory, że wykazałem (próbowałem, starałem się)
    trochę humoru... NTG... wiem... Powinienem albo z Tobą śmiertelnie
    poważnie polemizować, albo przyznać Ci rację i popsioczyć trochę na BPH.
    W zasadzie to mnie też oszukali. Podawali w reklamach, że Sez@m
    gwarantuje dostęp online do pieniędzy, a wcale tak nie jest - w weekendy
    nie działa online. OSZUŚCI!

    Pozdrawiam i łączę się w bólu.

    PshemeK

  • 44. Data: 2005-07-06 21:24:51
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty napisał(a):

    > wargi

    > Ależ skądże!
    > W porównaniu z obfitą twórczością dwóch, świeżo pozyskanych przez grupę
    > ekspertów, Wasza wymiana zdań zdaje się mieć charakter istotnie poznawczy,
    > zaś poziom języka zasługuje na szacunek.

    Miło zostać docenionym :) A czy mogę prosić o informację kogo masz na
    myśli pisząc o "... dwóch świeżo pozyskanych przez grupę ..." ?

    Czy może powinienem się spodziewać w odpowiedzi ciętej riposty ?

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 45. Data: 2005-07-06 21:37:42
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Uciekną wszyscy i zamkną BPH.

    Nie wszyscy. Bartol zostanie :)

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 46. Data: 2005-07-06 21:41:59
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    PshemeK napisał(a):

    > Nie wszyscy. Bartol zostanie :)

    Aha. I oczywiście będzie się odgrażał, że zamknie :)

    Pozdrowienia dla Bartola.

    PshemeK

    PS. Dla wszystkich, którzy oczekiwali ciętej riposty, puenty itp.
    informacja : Kategoria posta : żart.

  • 47. Data: 2005-07-06 21:43:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    PshemeK napisał(a):
    > Nie wszyscy. Bartol zostanie :)

    I będzie BBH - Bartola Bank Handlowy, na pewno w ofercie będą
    powiadomienia SMSowe ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 48. Data: 2005-07-06 21:51:12
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    PshemeK wrote:

    > OK. To uwaga! Przygotuj się! Już. DUP!!!
    (..)
    > wyjeżdża czy co.... haha... czy nie?

    tada!
    teraz narysuję emotikonkę symbolizującą skręt kiszek ze śmiechu:

    ---< ___|
    (:-D)-|-@#-<___
    ---< |

    > W zasadzie to mnie też oszukali. Podawali w reklamach, że Sez@m gwarantuje
    > dostęp online do pieniędzy, a wcale tak nie jest - w weekendy nie działa
    > online. OSZUŚCI!

    ja się nie czuję oszukany, bo nie zapłacę za kartę z okazji przekroczenia
    wymaganych 18 tys., ale czuje się rozczarowany, bo myślałem, że to będzie
    moja docelowa karta, a oni wprowadzając takie sztuczki jak minimalna #
    transakcji czy 0,2% od zadłużenia powodują, że będę szukać następnej karty -
    i nie z poczuciem krzywdy, bo miałem już kilka kart i nawet mi się podoba,
    że co roku mam inną.
    ale mamy tu pewien dysonans - w tamtym roku bank zapowiada "karta bez opłat
    przez całe życie" - wydaje się traktować poważnie klientów i stwarzać im
    dobre warunki do rezygnacji z innych kart i do przejścia "na dobre" - a tu
    mija pół roku i zamiast atmosfery zaufania wkrada się pomysł, jak by tu
    jeszcze skubnąć dwa pięćdziesiąt

    pozdro
    trainer

  • 49. Data: 2005-07-06 21:59:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    trainer napisał(a):
    > sztuczki jak minimalna # transakcji czy 0,2% od zadłużenia powodują

    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    (aczkolwiek to nie Twoja wina że na kartykredytowe.pl jest jakaś dziwna
    TOiP).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 50. Data: 2005-07-07 05:40:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2005 20:14:39 +0200,
    osoba podpisana: plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    napisała:
    > W artykule news:dafpfa$p6v$1@inews.gazeta.pl,

    > dzisiaj otrzymałem wyciąg z karty za okres 26.05-25.06
    > inną sprawą jest, że umowę podpisałem 27.06 :) ale to pomińmy
    >
    > w dolnej części wyciągu jest napisane:
    > 1. zawiesza się promocję polegającą na nie pobieraniu opłaty 2,5 zł w
    > przypadku mniej niż 4 transakcji miesięczne

    Zawiesza się zawieszenie pobierania opłat :-) ? Miodzio.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW