  • 21. Data: 2005-07-05 21:27:41
    Temat: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Darek napisał(a):

    > Btw. zawsze wcześniej przegladam TOiP banków przed podjęciem decyzji.

    A po co? Lepiej nie przeglądać TOiP, nie czytać umów i podpisywać się na
    wszystkim co podają do podpisu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2005-07-05 21:32:20
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Darek wrote:

    > Chwytasz w ten sposób każde hasło marketingowe???
    > Nie przesadzaj.

    chwytam, ale nie widzę w tym przesady,
    kk bph mam do listopada 2005 i więcej nie chcę, do tego czasu mam nadzieję,
    że pojawi się jakaś promocja i bez wysiłku dostanę inną kartę
    a co w tym złego/dziwnego?

    pozdro
    trainer

  • 23. Data: 2005-07-05 22:48:01
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    trainer napisał(a):

    > chwytam, ale nie widzę w tym przesady,
    > kk bph mam do listopada 2005 i więcej nie chcę, do tego czasu mam
    > nadzieję, że pojawi się jakaś promocja i bez wysiłku dostanę inną kartę

    Już jest: ING.

    > a co w tym złego/dziwnego?

    Nic :)

    --
    Marek

  • 24. Data: 2005-07-06 05:16:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Oni to pobierają od dawna. Zaryzykuję, że ze dwa lata.

    Od dawna robię mniej niż 4 operacje miesięcznie i nigdy ich nie widziałem.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 25. Data: 2005-07-06 05:18:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    trainer <t...@p...org> wrote:

    > "tylko", "zupełnie" - użyłeś tych słów jak moja żona, czyli niezbyt
    > poprawnie

    Przeczytaj ponownie.

    > otóż wysokość transakcji liczy się o tyle, że jeżeli nie będziesz miał
    > rocznie 18 tys. to zapłacisz 37,50 zł za kartę, a jeżeli nawet 12 tys. nie
    > nabijesz - to opłata wynosi aż 75zł

    I nie ma to nic wspólnego z wymogiem 4 transakcji w miesiącu.
    Grunt to czytać ze zrozumieniem...

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 26. Data: 2005-07-06 05:39:29
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > I nie ma to nic wspólnego z wymogiem 4 transakcji w miesiącu.
    > Grunt to czytać ze zrozumieniem...

    hi łamigłówka tak z rana?

    cyt:

    "Serio zaczęli pobierać tę opłatę? No to chyba czas się z nimi pożegnać
    (skoro liczy się dla nich tylko _ilość_ transakcji, a wysokość - zupełnie
    nie...)"

    moje rozumienie:
    "jeżeli zaczęli pobierać opłatę za mniejszą liczbę transakcji, to chyba
    zrezygnuję z tej karty.
    wysokość transakcji *zupełnie* się dla nie liczy, *tylko* ilość"

    komentarz:
    wysokość transakcji nie jest im *zupełnie* obojętna, bo od tego jest
    uzależniona roczna opłata za kartę (i to w większym wymiarze, niż to 2,5 *
    maksymalnie 12 = max. 30zł w przypadku niewielkiej liczby transakcji)

    a swoją drogą, to w przypadku karty premium club, na którą chciałem zamienić
    moją GM, zastosowali całkiem przewrotny trick - jak mam saldo średniodzienne
    poniżej -29zł, to pobiorą opłatę za administrowanie, jak karty używam
    sporadycznie, to zapłacę za wydanie, salomonowym rozwiązaniem jest co prawda
    płacić tą kartą za zakupy, ale jak najszybciej uzupełniać saldo, albo
    przedpłacić - ale wtedy jaki byłby sens jej posiadania?

    pozdr
    trainer

  • 27. Data: 2005-07-06 06:04:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    trainer napisał(a):
    > a swoją drogą, to w przypadku karty premium club, na którą chciałem
    > zamienić moją GM, zastosowali całkiem przewrotny trick - jak mam saldo
    > średniodzienne poniżej -29zł, to pobiorą opłatę za administrowanie, jak

    http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    Tu nie ma tej opłaty, a TOiP jest nowsza.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2005-07-06 06:27:37
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    napisał w wiadomości news:dadk2q$rt6$1@news.onet.pl...

    > Mnie ta oplata tez denerwuje, ale zawsze w spozywczym mozna zaplacic +
    > Neste ;)

    To samo dotyczy Maestro, ale mnie to nie martwi... 4 razy zawsze zapłacę po
    20-30 zł chodząc do Leclerka czy Tesco i opłaty ni ma.

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 29. Data: 2005-07-06 07:02:07
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    trainer napisał(a):

    > chwytam, ale nie widzę w tym przesady,

    A kupujesz może w MediaMarkt ? :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 30. Data: 2005-07-06 07:04:27
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > A po co? Lepiej nie przeglądać TOiP, nie czytać umów i podpisywać się na
    > wszystkim co podają do podpisu.

    Zgadzam się z tym. O ile ciekawsze staje się życie, kiedy można
    ponarzekać na pbb, że "bank mnie okradł/oszukał" :)

    Pozdrawiam

    PshemeK