  • 11. Data: 2006-10-13 06:11:12
    Temat: Re: BPH
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Chcialem zasiegnac waszej opinii o tym banku. Chce zalozyc ROR-a i
    > interesuje
    > mnie jak bank zachowuje sie w stosunku do klienta, czy sa nowe produkty,
    > czy
    > obsluga jest szybka i kompetentna. Czy sa elastyczni przy udzielaniu
    > kredytow, kart debetowych, kredytowych itd. Jesli mozecie podzielcie sie
    > swoja wiedza. Obecnie uciekam z PKO BP bo mam dosc Pan w kasach i
    > wiecznych
    > kolejek mimo 5 kas (z ktorych 1 otwarta).\pozdrawiam
    > Andrzej

    Proszę bardzo o to konkrety posiadm saldo debetowe w tym banku i miesiecznie
    łącznie wszytkie opłataty to okolo 20 zl. Saldo na kwote 8000 zł. Dostep
    internetowy calkiem niezly ale : hasło dostepowe do panelu sterownia jest
    przepuszczne przez maske czyli jak ktos to kiedy swtierdził totolotek :).
    Autoryzacja przelewów odbywa sie przez klucz i stałe hasło. Generlanie z
    tego co czytam, to nie jeden raz bank BPH stał sie ofiara włamanń na konta i
    przejeciem srodków a jako przyczyne ja widze błędy w załozeniach platformy
    dostepowej do konta. SMS o stanie konta i zmianie konta przychodza kiedy
    chca , czasmi nawet w ciagu jednej minuty potrafi przyjsc
    Jedyny plus to przelewy za darmo, reszt ato niebezpieczny dostep do konta ,
    czasz oczekiwanie na rekalamcje to przynajmniej miesiac, sms przychodza jak
    chca (stan salda , dyzpsozycje). Spróbuyj jeszcze oglądnać kredyt bank bo z
    tego co mi sie o uszy obiło to chca wałsnie przejać klientow bph .

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-10-13 07:16:22
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Proszę bardzo o to konkrety posiadm saldo debetowe w tym banku i
    > miesiecznie łącznie wszytkie opłataty to okolo 20 zl. Saldo na

    Moze masz złotego sezama?

    kwote 8000 zł. Dostep
    > internetowy calkiem niezly ale : hasło dostepowe do panelu sterownia jest
    > przepuszczne przez maske czyli jak ktos to kiedy swtierdził totolotek :).

    Co to ma do problemów z bankiem?

    > Autoryzacja przelewów odbywa sie przez klucz i stałe hasło. Generlanie z
    > tego co czytam, to nie jeden raz bank BPH stał sie ofiara włamanń na konta
    > i przejeciem srodków a jako przyczyne ja widze błędy w

    Chyba nie na czasie jestes bo od dłuższego czasu jest jeszcze autoryzacja
    kodami SMS.

    załozeniach platformy
    > dostepowej do konta. SMS o stanie konta i zmianie konta przychodza kiedy
    > chca , czasmi nawet w ciagu jednej minuty potrafi przyjsc

    Ja mam powiadomienia emialem - ostatnio przychodzą terminowo choć kiedyś
    było jak opisujesz.

    > Jedyny plus to przelewy za darmo, reszt ato niebezpieczny dostep do konta
    > ,

    Z tym bezpieczeństwem to nie masz jdnak najnowszych danych.

    Reklamacje składałem poprzez Sez@ma - były realizowane szybciej.

    > chca (stan salda , dyzpsozycje). Spróbuyj jeszcze oglądnać kredyt bank bo
    > z tego co mi sie o uszy obiło to chca wałsnie przejać klientow bph .

    Przy okazji podwyższyli oplaty.

    Darek

  • 13. Data: 2006-10-13 08:20:51
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Przy okazji podwyższyli oplaty.

    I to tylko dlatego, żeby zbytnio nie szokować klientów BPH ;-)

  • 14. Data: 2006-10-13 08:32:49
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Stolat" wrote in message

    >[...] Spróbuyj jeszcze oglądnać kredyt bank bo z
    > tego co mi sie o uszy obiło to chca wałsnie przejać klientow bph .

    w 2000 roku przeszedłem z BPH do Kredyt Banku
    i teraz własnie opuszczam i ten bank
    sa tańsze i ciekawsze
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 15. Data: 2006-10-13 09:35:42
    Od: "Andrzej" <r...@g...pl>

    Ja tez bylem w Kredyt Banku i zrezygnowalem. Wiecznie stalem w kolejkach a
    panie przy obsludze ROR-ow warczaly wiecznie niezadowolone ze klient sie
    przyplatal. Mam zle z nim doswiadczenia. Podobnie z BGZ i PKO BP. Nie mam
    wiekszego wyboru teraz jak BPH, PEKAO SA, BOS ew. bank spoldzielczy. wiec z
    tych pozostalych wybiore pewnie BPH bo coz mi zostaje. Jestem starszej daty
    czlowiek i jakies tam Inteliga mbanki to dla mnie jak lot na Marsa. I tak na
    grupe pisze wnuk bo komputer dla mnie wciaz zagadka :)
    Pzdr a jakby ktos jeszcze mial opinie (konkrety a nie wlasne bolaczki) to
    slucham pilnie.
    Andrzej

  • 16. Data: 2006-10-13 09:43:51
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > swoja wiedza. Obecnie uciekam z PKO BP bo mam dosc Pan w kasach i wiecznych
    > kolejek mimo 5 kas (z ktorych 1 otwarta).\pozdrawiam

    BPH to cholernie drogi bank.
    Co do stania w kolejce... stałem kiedys prawie 2 godziny. Oczywiscie
    stanowisk obslugi klienta bylo wiele ale tylko jedna kobieta
    przyjmowala petentów. Co do elastycznosci przy udzielaniu kart
    kredytowych, kredytów to zapomnij. Ja juz cała rodzine przekonalem do
    ucieczki z tego banku !!
    Za prowadzenie konta z karta platnicza 12 zeta miesiecznie placił
    ojciec..... duzo... mało ... ocen sam.
    Teraz wszyscy mamy konta w mBanku. Jezeli masz dostęp do internetu to
    polecam chociaz i mBank ma wady. :)
    Moze bank spółdzielczy bylby lepszy ...

  • 17. Data: 2006-10-13 10:19:45
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > I to tylko dlatego, żeby zbytnio nie szokować klientów BPH ;-)

    Ciekawe jaki szok będą mieli przy corocznym odnawianiu debetu.

    Darek

  • 18. Data: 2006-10-13 14:19:06
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Andrzej" wrote in message

    >[...] Nie mam
    > wiekszego wyboru teraz jak BPH, PEKAO SA, BOS ew. bank spoldzielczy. wiec
    > tych pozostalych wybiore pewnie BPH bo coz mi zostaje

    skoro wnuk jest Twoim operatorem
    niech sprawdzi dokładnie w necie BOŚ i spółdzielczy
    chyba ten ostatni jednak byłby najlepszy

  • 19. Data: 2006-10-14 08:27:52
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    Szczerze powiedziawszy nie wiedziałam oststnio na polskim rynku
    taniego banku.

    W jednym pobierają makabryczne opłaty miesięczne za prowadzenie
    konta w innym koszty te odbijają sobie na realizacji przelewów.

    Tak czy inaczej każdy bank wyjdzie na swoje i jakoś zarobi. Przecież
    z czegoś muszą żyć. Skończyły się dobre czasy bezpłątnych
    przelewów przez internet (koszt jednorazowego przelewu wacha sie
    pomiędzy 0,50 zł a1,20 zł w zależności od banku).

    Niestety, ale w tym kraju nikt nie będzie nigdy zadowlony z systemu
    bankowego, bo za wszystko trzeba płacić, a nasze polskie
    społeczeństwo tego z reguły nie lubi :) Najlepiej by było mieć
    wszystko za darmo :)

    Nie mówie już o kredytach, które w naszym kraju są po prostu
    nieopłacalne i jak je ktoś bierze pochopnie, bo usłyszał taka
    świetną oferte banku w telewizji czy w radiu to później ma z tego
    tytulu kłopoty (mało kto czyta umowę kredytową, a później jak mu
    przychodzi płącić to jest ciężko zdziwniony dlaczego przy
    zaciągniętej kwocie np 10 000 zł musi spłacić, aż 14 000 zł)

  • 20. Data: 2006-10-14 12:49:06
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    s.com...

    > Skończyły się dobre czasy bezpłątnych
    > przelewów przez internet (koszt jednorazowego przelewu wacha sie
    > pomiędzy 0,50 zł a1,20 zł w zależności od banku).

    Kiepsko szukasz. Lukas ma za darmo nadal przelewy przez Internet
    i nie trzeba placic za konto (ekonto pro) a jak ktos ma za malo
    pieniedzy to ma ekonto, gdzie tez przelewy za darmo i prowadzenie
    bez kosztow, ale przydalby sie token za 36 pln/rok.
    Do tego kilka innych, gdzie trzeba jednak placic za konto (VW, Citi, Multi)

    Pozdrawiam

    Marcin