  • 1. Data: 2006-10-12 09:42:00
    Temat: Kredyt konsolidacyjny
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Czy któryś bank udziela takiego kredytu, ale zabezpieczeniem nie jest
    hipoteka? Krótko mówiąc osiągam dochody z tytułu umowy o pracę oraz z
    działalności gosp., chciałbym kilka kredytów skonsolidować w jeden...
    Gdzie szukać?
    PS. Na stronach www różnych banków piszą tylko o hipotekach, stąd moje
    pytanie...

  • 2. Data: 2006-10-12 10:25:23
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

[...]

    Musisz szukać pożyczki gotówkowej z opcja konsolidacji.
    GE ma coś takiego ale jest to zwykla pożyczka gotówkowa z makabrycznymi
    kosztami.
    Po za tym okres spłaty będzie i tak relatywnie krótki i efektu zmniejszenia
    obciazeń nie uzyskasz.
    http://www.gemoneybank.pl/GECB_CMS/web/content/Produ
    ctOffer/Kredyty_gotowkowe/Kredyt_konsolidacyjny/kred
    yt_konsolidacyjny.jsp

    Darek

  • 3. Data: 2006-10-12 12:13:30
    Od: "bych" <a...@p...investkredyt.pl>

    konsolidacje bez hipoteki mają jeszcze getin bank ( max 50 000 na 5 lat) i
    bank handlowy ( max60 000 ) a co do zmniejszenia odsetek wszystko zależy od
    tego jak drogie masz obecne kredyty

  • 4. Data: 2006-10-12 19:52:56
    Od: jarchudz <j...@p...onet.pl>

    gollum napisał(a):
> [...]
    > Gdzie szukać?
    > PS. Na stronach www różnych banków piszą tylko o hipotekach, stąd moje
    Polbank max 150 000 na siedem lat