  • 1. Data: 2006-10-12 11:57:49
    Temat: paypal - wyplata
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    pierwsza wyplata za mna, zlecone w niedziele, dzisiaj przelew dotarl na
    konto. czyli nie 5-7, a w 4 dni im sie udalo, co sie chwali.

    --
    cienislaw

  • 2. Data: 2006-10-12 12:42:54
    Temat: Re: paypal - wyplata
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    cienislaw pisze:

    > pierwsza wyplata za mna, zlecone w niedziele, dzisiaj przelew dotarl na
    > konto. czyli nie 5-7, a w 4 dni im sie udalo, co sie chwali.

    Nie wiem od kiedy konkretnie ale właśnie sprawdziłem - interfejs jest po
    polsku i można wpłacić i trzymać kasę w PLN.

    Jeśli dobrze myślę to można też wypłacić kasę z KK via PayPal od 500 PLN za
    free?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 3. Data: 2006-10-12 13:45:24
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Grzegorz Kamionka pisze:

    > Jeśli dobrze myślę to można też wypłacić kasę z KK via PayPal od 500 PLN
    > za free?

    Nie da się. Sprawdzone. :-(

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2006-10-12 14:35:55
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:452e4750$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Grzegorz Kamionka napisał(a):

    > Nie da się. Sprawdzone. :-(

    a po co ci 'wyplacanie kasy z KK via PayPal" ? jest mozliwosc wycofania kasy
    z konta paypal na konto bankowe. poczytaj troche z odrobine wieksza uwaga;-)

    --
    cienislaw

  • 5. Data: 2006-10-12 17:01:13
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    cienislaw pisze:

    > W artykule news:452e4750$1@news.home.net.pl,
    > a po co ci 'wyplacanie kasy z KK via PayPal"

    Po to, żeby dostać się do gotówki z KK bez prowizji.

    > ? jest mozliwosc wycofania kasy
    > z konta paypal na konto bankowe.

    Doskonale o tym wiem.

    > poczytaj troche z odrobine wieksza uwaga;-)

    I vice versa ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 6. Data: 2006-10-13 16:07:59
    Od: Pawel <p...@a...pl>

    > Nie da się. Sprawdzone. :-(

    a czemu sie nie da? Pytam z ciekawości bo nie używałem jeszcze paypal..

    Skoro mozna wyslac pieniadze na jakby wlasne srodki w paypal .. to
    jezeli pisza ze od 500 za darmo mozna sobie na wlasne konto bankowe
    przelać .. to co stoi na przeszkodzie ??
    Gdzies jest ukryta prowizja ?

    Pawel

  • 7. Data: 2006-10-13 16:31:50
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Pawel pisze:

    > a czemu sie nie da? Pytam z ciekawości bo nie używałem jeszcze paypal..
    > Skoro mozna wyslac pieniadze na jakby wlasne srodki w paypal ..

    Nie można dodać środków na konto w PayPal z KK. Szkoda, bo wysyłka z
    konta PayPal na inne konto PayPal nie jest obciążana prowizją.
    Można komuś *wysłac* pieniądze z KK za pośrednictwem PayPal. W tym
    przypadku odbiorca płatności jest obciążany prowizją.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 8. Data: 2006-10-24 16:27:20
    Od: m...@g...com

    cienislaw wrote:

    > pierwsza wyplata za mna, zlecone w niedziele, dzisiaj przelew dotarl na
    > konto. czyli nie 5-7, a w 4 dni im sie udalo, co sie chwali.

    Potwierdzam, u mnie też równiutko 4 dni.

    p. m.