  • 1. Data: 2006-10-12 09:30:59
    Temat: Prawomocne pozwolenie na budowe
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    Pozwolenie na budowe jest prawomocne, gdy jest
    na nim pieczatka o ostatecznosci decyzji.
    A jak jest w przypadku gdy bylo odwolanie od
    pozwolenia na budowe?
    Developer twierdzi, ze wtedy nie ma pieczatki na
    pozwoleniu na budowe, tylko papier o umorzeniu
    postepowania odwolawczego (z klauzula ze decyzja
    jest ostateczna) - ten papier mam i zlozylem do
    bankow wraz z wnioskiem kredytowym.
    Jednak banki (Fortis i Nordea) zadaja tej pieczatki
    (jako warunek udzielenia kredytu).

    Wie ktos moze na 100% jak to jest?

    Z gory dziekuje.

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-10-12 10:37:37
    Temat: Re: Prawomocne pozwolenie na budowe
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Pozwolenie na budowe jest prawomocne, gdy jest
    > na nim pieczatka o ostatecznosci decyzji.

    Bank budujesz ;-)

    *

  • 3. Data: 2006-10-12 10:46:16
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości

    > Bank budujesz ;-)
    >
    > *

    Przepraszam, ale nie rozumiem?
    Biore kredyt na kupno mieszkania od developera.
    Banki chca miec pieczatke na pozwoleniu na
    budowe, developer twierdzi ze jej nie moze byc
    bo bylo odwolanie.
    Chce wiedziec kto ma racje - czy wymusic na
    developerze uzyskanie pieczatki czy na bankach
    przyznanie kredytu bez niej.

  • 4. Data: 2006-10-12 10:46:31
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > jest ostateczna) - ten papier mam i zlozylem do
    > bankow wraz z wnioskiem kredytowym.
    > Jednak banki (Fortis i Nordea) zadaja tej pieczatki

    Uważam, że deweloper powinien przysteplować w starostwie decyzję
    pozwolenia na budowę o jej prawomocności. I w starsotwie nie powinni
    robić z tego problemu. Postanowienie o umorzeniu postępowania
    odwoławczego pownie będzie potrzebne deweloperowi do
    podpieczętowania pozwolenia na budowę. Może deweloper jest trochę
    leniwy?

    Idź do wydziału architektury jakiegokolwiek starostwa powiatowego i
    zapytaj o to samo. Urzędnicy robią to na codzień. Lub zapytaj
    znajomoego prawnika, najlepej w tej specjalności.

    Powodzenia,
    MARIO