  • 1. Data: 2006-10-12 11:50:30
    Temat: BPH
    Od: "Andrzej" <r...@g...pl>

    Chcialem zasiegnac waszej opinii o tym banku. Chce zalozyc ROR-a i interesuje
    mnie jak bank zachowuje sie w stosunku do klienta, czy sa nowe produkty, czy
    obsluga jest szybka i kompetentna. Czy sa elastyczni przy udzielaniu
    kredytow, kart debetowych, kredytowych itd. Jesli mozecie podzielcie sie
    swoja wiedza. Obecnie uciekam z PKO BP bo mam dosc Pan w kasach i wiecznych
    kolejek mimo 5 kas (z ktorych 1 otwarta).\pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-10-12 12:52:29
    Temat: Re: BPH
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Chcialem zasiegnac waszej opinii o tym banku.

    Zamienił stryjek...

    Z PKO BP do Bardzo Pazernej Hieny.

    Popatrz sobie na inne jeszcze, wybór masz w końcu duży

  • 3. Data: 2006-10-12 13:02:27
    Od: "Andrzej" <r...@g...pl>

    Jakbym mial inny wybor to bym tam poszedl. W moim miescie jest tylko 5 bankow
    PKO BP, PEKAO SA (zubr), BPH, Kredyt Bank, BGZ. wiec wyboru nie ma zbyt
    duzego zwlaszcza ze w dwoch juz bylem. I dlatego uciekam.
    Interesuja mnie konkrety a nie ogolniki w stylu "hiena".
    Andrzej

  • 4. Data: 2006-10-12 13:36:51
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > duzego zwlaszcza ze w dwoch juz bylem. I dlatego uciekam.
    > Interesuja mnie konkrety a nie ogolniki w stylu "hiena".

    Dlaczego nie mBank. Musi miec fizyczny oddział??

    pl

  • 5. Data: 2006-10-12 13:41:46
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Andrzej" wrote in message

    >[...]W moim miescie jest tylko 5 bankow
    > PKO BP, PEKAO SA (zubr), BPH, Kredyt Bank, BGZ.

    z tego wszystkiego to bym wybrał Inteligo obsługiwane przez PKO BP

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-10-12 13:44:59
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > z tego wszystkiego to bym wybrał Inteligo obsługiwane przez PKO BP

    Raczej PKO BP z obsługą PKO Inteligo ;)

  • 7. Data: 2006-10-12 13:49:47
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Pen" wrote in message

    > Raczej PKO BP z obsługą PKO Inteligo ;)

    no własnie nie ;)
    konto inteligo a nie pko inteligo

  • 8. Data: 2006-10-12 16:02:04
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > no własnie nie ;)
    > konto inteligo a nie pko inteligo

    to zależy od tego, czy oddział będzie jednak potrzebny czy nie

  • 9. Data: 2006-10-12 16:18:09
    Od: "Marcin" <z...@w...pl>

    A ja mam w BPHu i jestem zadowolony - Srebny Sezam

    Zwróć uwagę że wszyscy narzekają tylko nikt nie wie na co!
    Bank jak bank -jak trafisz na kompetentną osobę to będziesz zadowolony, a
    jak trafisz na matołka to nawet nie otworzysz konta. To samo dotyczy
    późniejszej obsługi.

    Marcin

  • 10. Data: 2006-10-12 20:47:41
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 12 Oct 2006 18:18:09 +0200, Marcin napisał(a):

    > Zwróć uwagę że wszyscy narzekają tylko nikt nie wie na co!

    Dobrze wiedzą na co!
    Daleko nie szukając, wystarczy przeczytać sąsiedni wątek "lokata 6-cio
    miesieczna XXL w BPH".
    A tu kilka starszych wątków poświeconych temuż właśnie bankowi:

    http://tiny.pl/rxlz
    http://tiny.pl/rxl3
    http://tiny.pl/rx4h
    http://tiny.pl/rx4q