  • 21. Data: 2002-08-06 15:28:45
    Temat: Re: BIK
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> napisał w wiadomości
    news:aik54j$4cv$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "jo44"
    >
    > Zawsze uważałem branie kredytu za nierosądne. Ale na to żeby porównać
    > kredytobiorców do złodziei bym nie wpadł.

    Jeśli nigdy nie słyszałeś o dowodzeniu metodą "ad absurdum" ,
    to właśnie był taki dowód. I tylko tyle.

  • 22. Data: 2002-08-06 15:50:42
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > napisał

    > Taa, wszystko pięknie , ale o czym my właściwie rozmawiamy, jeśli
    > o mnie nie było nic w BIK-u ?
    > Mimo, że powinno ?
    >
    > KJ
    >

    > Jak długo czekaliście na odpowiedź z BIK-u ( wg ustawy mają 30 dni - jak to
    wygląda w praktyce)

  • 23. Data: 2002-08-06 17:27:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 5 Aug 2002 00:11:05 +0200, <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Jeżeli chodzi o składane wnioski, to zależy od zapisów regulaminów i wniosków.
    >Niektóre banki przekazuja informację, że ktoś starał sie np. o kredyt albo jest
    >w trakcie procedury - chodzi o to aby np. nie starać sie o 2 kredyty na raz.

    Wszystkie banki jesli wysylaja zapytanie do BIKu to musza jednoczesnie
    przekazac informacje o wniosku.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 24. Data: 2002-08-06 17:29:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 5 Aug 2002 20:41:59 +0200, "Piotr Orzechowski"
    <n...@p...USUNSPAM.com> wrote:

    >a jak wygląda procedura przekazywania informacji o tym, że ktoś jest "w
    >trakcie" ubiegania się o kredyt ?

    Wysylajac zapytanie o klienta bank musi podac przyczyne zapytania -
    czyli wniosek kredytowy i dane z tego wniosku.
    I takie dane takze zostaja w bazie BIKu.