  • 1. Data: 2002-08-04 19:54:43
    Temat: fortis-czy ktos z was zamykal tam r-k?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ...jesli tak, to jak oni naliczaja oplate miesieczna? jesli zlikwiduje
    konto np. 5 wrzesnia, to nalicza mi oplate za caly wrzesien?

  • 2. Data: 2002-08-04 20:20:33
    Temat: Re: fortis-czy ktos z was zamykal tam r-k?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Rena wrote in news:aik0jh$qo6$1@pingwin.acn.pl:

    > ...jesli tak, to jak oni naliczaja oplate miesieczna? jesli
    > zlikwiduje konto np. 5 wrzesnia, to nalicza mi oplate za caly
    > wrzesien?

    Nie jestem pewien, ale czy nie obowiązuje 30 dni okresu wypowiedzenia?
    Wtedy pytanie brzmi: czy naliczają opłatę za cały październik ? I
    odpowiedź: Imo tak. :>

    --
    empeg

    {6B23E4B0-C7F4-4295-AFB9-66A93A96B9AD}

  • 3. Data: 2002-08-04 20:45:46
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Nie jestem pewien, ale czy nie obowiązuje 30 dni okresu
    wypowiedzenia?
    > Wtedy pytanie brzmi: czy naliczają opłatę za cały październik ? I
    > odpowiedź: Imo tak. :>

    IMO nie - w okresie wypowiedzenia juz nie korzysta sie z konta - chyba
    nie wolno, prawda? oddaje sie karte i czeka 30 dni?

    zadzwonilam do fortis-linii 2 razy w tej sprawie i dostalam 2 rozne
    odpowiedzi:)

  • 4. Data: 2002-08-04 21:15:31
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rena"
    > zadzwonilam do fortis-linii 2 razy w tej sprawie i dostalam 2 rozne
    > odpowiedzi:)

    Może to głupie i OT, ale np. do mBanku zawsze dzwonię nieparzystą ilość
    razy. Zawsze wybieram to co wygrało w głosowaniu.

    Bogdan

  • 5. Data: 2002-08-04 21:36:02
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Może to głupie i OT, ale np. do mBanku zawsze dzwonię nieparzystą
    ilość
    > razy. Zawsze wybieram to co wygrało w głosowaniu.

    :))))) ja robie inaczej. dzwonie kilka razy i w wiekoszsci przypadkow
    w koncu uzyskuje taka odpowiedz, jaka chce - oczywiscie jej nie
    wymuszam, tylko ci pracownicy z infolinii sami nie wiedza, kazdy mowi
    co innego. jak juz uzyskam taka odpowiedz, jaka mnie usatysfakcjonuje,
    spisuje doskladnie imie,nazwisko dysponenta i nawet date z godzina.
    jak mi potem ktos w banku cos kwestionuje, to powoluje sie na te
    rozmowe (byla nagrywana) i zawsze wtakim wypadku wygrywam na sprawie.
    szczegolnie przydaje sie to w citi, gdzie juz wogole nie wiedza co
    mowia (moj hit: "przelew elixirem idzie kilka tygodni") - oni sie nie
    cackaja, tylko od razu pobieraja wysokie oplaty. niedawno pytalam ich,
    czy moge z karty visa w citi splacic kredyt w citi i ile to kosztuje.
    dowiedzialam sie, ze moge i ze nic to nie kosztuje. a na wyviagu
    znalazlam obciazenie visy zarowno rata kredytu, jak i prowizja za
    wyplate gotowki (!). zareklamowalam podajac dane dysponenta - uznali.

  • 6. Data: 2002-08-05 05:29:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ...jesli tak, to jak oni naliczaja oplate miesieczna? jesli zlikwiduje
    > konto np. 5 wrzesnia, to nalicza mi oplate za caly wrzesien?

    Zamykałem i opłaty mi nie naliczyli. Miałem konto wyczyszczone i powiedziałem
    opiekunowi, że może ze mną się kontaktowac w przypadku niezgodnosci. Minęły 2
    miesiące i cisza. Rozumiem, że nie naliczyli.

    Ostatnionio tylko przesłali jakis regulamin (było już na grupie), ale od razu
    wyrzuciłem.

    Piotrek