  • 1. Data: 2002-08-04 13:21:52
    Temat: DC, AmEx - Austria
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Kiedys podalem juz ten link:

    http://www.vagla.pl/skrypts/instrumenty_platnicze_2.
    htm

    zaciekawil mnie koncowy fragment:

    Polska nie powinna być krajem, w którym nie będą honorowane karty American
    Express, Diners Club jak to jest przykładowo w Austrii, jedynym państwie
    Unii Europejskiej, w którym takie regulacje istnieją.

    Czy faktycznie do Austrii nie ma po co sie wybierac z DC, AmExem? Karty nie
    sa tam akceptowane czy jedynie nie sa wydawane?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-08-04 13:34:54
    Temat: Re: DC, AmEx - Austria
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 04, 2002 at 03:21:52PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

> [...]
    >
    > Czy faktycznie do Austrii nie ma po co sie wybierac z DC, AmExem? Karty nie
    > sa tam akceptowane czy jedynie nie sa wydawane?

    To jest __bardzo__ ciekawe, bo polskie DC sa wydawane przez DC Austria
    (a przynajmniej tam personalizowane) ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-08-04 13:58:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy faktycznie do Austrii nie ma po co sie wybierac z DC, AmExem? Karty
    nie
    > sa tam akceptowane czy jedynie nie sa wydawane?

    http://www.frommers.com/destinations/austria/1757030
    052.html
    http://www.igo.com/Travel/HTML/AUSTRIA/03grw.html
    itd... Nie mialem okazji odwiedzic Austrii, ale nie wydaje mi sie
    prawdopodobne aby ignorowali istnienie DC i Amexa...

    Maciej

  • 4. Data: 2002-08-04 14:15:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > To jest __bardzo__ ciekawe, bo polskie DC sa wydawane przez DC Austria
    > (a przynajmniej tam personalizowane) ;-)

    Hm... co wiecej, choc wlascicielem DC jest Citigroup to europejskim DC
    rzadzi Bank Austria Creditanstalt ;).

    I jeszcze jeden cytat...

    The credit cards you will find most useful in Austria are American Express,
    Diners' Club, Master Card and Visa.
    http://www.anto.com/faq.html#shopping

    Maciej

  • 5. Data: 2002-08-04 14:41:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > itd... Nie mialem okazji odwiedzic Austrii, ale nie wydaje mi sie
    > prawdopodobne aby ignorowali istnienie DC i Amexa...

    Wlasnie tez mi sie wydawalo dziwne - i chyba cos sie pani Malgorzacie
    pomylilo ;-)

    http://www.dinersclub.com/travelinfo.cfm

    "When you travel in Austria, or if your Diners Club Card was issued
    here,..."

    --
    JaKi