  • 1. Data: 2002-08-04 16:38:03
    Temat: internetowe
    Od: "MAT-MATOWSKI" <r...@w...pl>

    Witam
    mam zamiar zalozyc konto w ktoryms z bankow internetowych .Szanowni
    grupowicze znaja sie na rzczy i maja doswiadczenie a wiec poprosze o
    polecenie najlepszego .

    pozdrawiam
    MAT-GG 2211294

  • 2. Data: 2002-08-04 17:25:48
    Temat: Re: internetowe
    Od: gericotel <n...@s...com>

    Grupa pl.biznes.banki
    Ktoś coś ma do powiedzenia:

> [...]
    >mam zamiar zalozyc konto w ktoryms z bankow internetowych .Szanowni
    >grupowicze znaja sie na rzczy i maja doswiadczenie a wiec poprosze o

    moim zdaniem, zapraszam do multibanku. sadze ze ok. oplaty min.
    problemow brak.

    pozdrawiam,
    radoslaw
    --
    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl

  • 3. Data: 2002-08-04 17:33:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gericotel" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > moim zdaniem, zapraszam do multibanku. sadze ze ok. oplaty min.
    > problemow brak.

    Ja bym raczej powiedzial ze "wiekszych problemow brak". Ostatnie przerwy
    techniczne troche zaklocily ten idealny wizerunek mBanku ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-08-06 06:42:38
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    > polecenie najlepszego .
    Nalepszy to ten w którym masz pieniądze.