    From: "PAQ" <p...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alternatywny adres na karcie kredytowej
    Date: Sat, 10 Jan 2004 13:13:10 GMT

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    news:btosdk$it8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PAQ" <p...@v...net> napisał w wiadomości

    > Żaden polski bank nie przekaże Twojego adresu sklepowi. U nas to nie
    działa.

    Wlasnie chyba nie o to chodzi. Bo poprzednio zamawialem aparat cyfrowy w
    sklepie w USA i podalem tam billing address i shipping address, ten drugi
    byl w USA. Oni wowczas odpisali, ze musze im wyslac scann swojej karty przod
    i tyl oraz cokolwiek co potwierdza moje imie i nazwisko do adresu w USA.
    Akurat mam prawo jazdy wiec nie bylo problemu. Oczywiscie durny Citibank
    zaraz po tej transakcji zablokowal mi karte, jak to oni mi powiedzieli 'dla
    mojego bezpieczenstwa', bo po platnosci $800 sie do mnie nie mogli
    dodzwonic...No pewnie, ze nie mogli skoro jestem za granica to trudno abym
    odebral telefon w Polsce. Ale to bzdura, bo to chodzi nie o moje
    bezpieczenstwo ale oni drza o swoja kase i blokuja, bo zdaje sie, ze
    przepisy mowia, ze ja odpowiedam tylko do pewnej kwoty za transakcje
    przeprowadzone bez mojej autoryzacji on-line. Ale City sobie tak ma, ze
    ciach, prach od razu blokada i dzwon do nich potem z USA na swoj koszt i
    spowiadaj sie, ze to Ty a nie kto inny dokonal zakupu. Ale wykraczam poza
    temat. Wiec teraz w sklepie w ktorym chce kupic oni nie maja w opcji inny
    billing address i inny shipping, tam wyraznie napisane, ze ma byc
    alternatywny adres wysylkowy. Ale u licha czy taki sprzedawca ma takie
    informacje jak probuje zautoryzowac karte? Wyswietla mu sie chyba tylko, ze
    karta z Polski i koniec piesni. Czy oni maja mozliwosc widzenia adreow do
    karty?