  • Data: 2004-01-10 20:36:09
    Temat: Re: Alternatywny adres na karcie kredytowej
    Od: "mlay" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    swego czasu kupowalem costam w amazon.com i placilem kk (pkosa) - jako adres
    podalem aktualny adres zamieszkania (inny od podanego przy zakladaniu karty)
    i nikt nie pytal co i jak z adresami shipping & billing.

    szczerze mowiac - nie wiedzialem, ze cos takiego moze miec znaczenie. swoja
    droga - to pewne zabezpieczenie, jesli banki wymieniaja sie ze sklepami
    takimi informacjami.

    druga sprawa - PAQ napisal:
    ########
    Oni wowczas odpisali, ze musze im wyslac scann swojej karty przod
    i tyl oraz cokolwiek co potwierdza moje imie i nazwisko do adresu w USA
    #########

    ja tam bym sie nie spieszyl ze spelnieniem takiej prosby - po co niby
    potrzebuja scana karty?! od kiedy scan karty jest dowodem..? poza tym - czy
    autoryzacji kk dokonuje sklep (w tym konkretnym przypadku) czy centrum
    autoryzacji (wtedy - sklep nawet nie wie, jaki jest numer karty etc).

    pzdr,
    mal