  • Data: 2004-01-12 17:38:20
    Temat: Re: Alternatywny adres na karcie kredytowej
    Od: "mlay" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chodzi mi o bardziej (lub mniej) swiadome 'pokazywanie'
    numeru/wlasciciela/daty waznosci swojej kk..
    nie boje sie placic karta w supermarkecie, natomiast boje sie podawac numeru
    kk w internecie.

    jesli chodzi o centra autoryzacyjne - byc moze to wynalazek tylko polski.
    Przy zakupach w amazonie podalem numer kk (a jakze), ale mam ze tak powiem
    karte kredytowa z malym limitem do tekich celow. Moje obawy szczegolnie sa
    skierowane w strone 'nasluchiwaczy' - czyli potencjalnych zlodziei
    'nasluchujacych' mojej transakcji przy ktorej podaje poufne dane.

    tak czy inaczej - chyba nie odwazylbym sie na podanie numeru kk
    przypadkowemu sklepowi. \
    Uwazam, ze amazon.com (choc moje rozumowanie jest troche na skroty) swoja
    reputacja swiatowego internetowego sklepu gwarantuje, ze podane numery kk sa
    trzymane w sposob bezposredni. Przypuszczam, ze wiadomosc o
    wykradzeniu/udostepnieniu danych poufnych klientow amazona bylaby dotkliwa
    dla firmy..

    pzdr,
    mal